مشکلات رایج لباسشویی ال جی ،اشکالات و راههای رفع ارور ها و ایرادات رایج در ماشین لباسشوی ال جی .مواردی که در برخوورد با ماشین لباسش.یی ال جی باید بدانید ،عدم تخلیه در ماشین لباسشویی ال جی ،صدای زیاد رد ماشین لباسشویی ال جی

ایراد ها و مواردی که میبایست در مورد لباسشویی ال جی بدانید
1. لباسشویی ال جی نمی چرخد :
اگر مجموعه سوئیچ درب معیوب باشد، چرخش لباسشویی متوقف می شود. همانطور که یک کوپلینگ یا تسمه موتور آسیب دیده باشد( به دلیل بار اضافی). تسمه درایو ممکن است روی قرقره ها شل شود و ممکن است موتور محرک اشکال داشته باشد. مجموعه‌های استاتور و روتور یک میدان مغناطیسی قوی ایجاد می‌کنند که درام را می‌چرخاند. اگر اینها آسیب ببینند، ماشین لباسشویی نمی چرخد.
راه حل های رایج برای لباسشویی ال جی که نمی چرخد:
مجموعه سوئیچ درب
تسمه محرک
کوپلینگ موتور
چفت در
مجموعه موتور قفل درب و سوئیچ
فولی درایو
مونتاژ روتور
مونتاژ استاتور
درام عقب با بلبرینگ
بلبرینگ درام

2. لباسشویی ال جی نمی چرخد ​​و صدای بلندی ایجاد می کند
 :
بلبرینگ در درام ممکن است خراب شود. و آب بندی درام نیز می تواند مشکل ساز باشد. پولی دیگ ممکن است فرسوده شود، یا ترک بخورد و بشکند. خرابی کوپلینگ موتور، کلاچ و تسمه محرک نیز می تواند از عوامل موثر باشد. دنده های معیوب در گیربکس و دریچه های ورودی آب صدا ایجاد می کنند. صدای چرخش ممکن است به دلیل گرفتگی فیلتر باشد که باعث می شود پمپ تخلیه صدایی بسیار بلندتر از حالت عادی ایجاد کند.
راه حل ها:
بلبرینگ درام : بلبرینگ وان در وسط وان بیرونی نصب می شود. بلبرینگ وان کمک می کند تا وان داخلی به آرامی بچرخد.
کیت آب بند و بلبرینگ درام: اگر لباسشویی در طول چرخه چرخش پر سر و صدا باشد یا از پایین دیگ نزدیک گیربکس نشتی داشته باشد، احتمالاً کاسه نمد و بلبرینگ های لباسشویی شما معیوب هستند.
خرابی و ریش ریش شدن  تسمه: در نهایت ممکن است تکه ای از تسمه پاره شود و هر زمان که موتور کار می کند صدای بلندی از تسمه ایجاد می شود.
پمپ تخلیه: اگر ماشین لباسشویی در حین تخلیه صدای بلندی تولید می کند، ممکن است پمپ تخلیه مسدود یا معیوب باشد.
موتور لباسشویی: برای تشخیص معیوب بودن موتور لباسشویی، تسمه محرک را از لباسشویی بردارید و سپس موتور را روشن کنید.
شیر ورودی آب: اگر ماشین لباسشویی پر سر و صدا یا بلند باشد، به خصوص زمانی که لباسشویی در حال پر شدن است، ممکن است دریچه ورودی آب ایراد داشته باشد.
3. لباسشویی ال جی تخلیه نمیکند :
پمپ تخلیه ممکن است با اشیاء کوچک مسدود شود که می تواند باعث آسیب شود. ممکن است خود سیستم تخلیه شیلنگ ها مسدود شده باشد. و تسمه پمپ آب ممکن است شکسته یا به سادگی فرسوده شود. شیلنگ های تخلیه ممکن است پیچ خورده یا شکافته شوند. و سایر موارد میتواند ضربه های درب شکسته و مجموعه های سوئیچ درب باشد
راه حل: برای بررسی که در زیر در ماشین لباسشویی خود آورده شده است
پمپ تخلیه
شلنگ تخلیه
قفل در
گرفتگی پمپ یا شیلنگ
مجموعه موتور قفل درب و سوئیچ
مجموعه سوئیچ درب
تسمه پمپ آب
4. لباسشویی ال جی در طول چرخه چرخش به شدت تکان می خورد :
وظیفه کمک فنرها تعدیل لرزش است. اگر یکی از آنها شکسته شود، می تواند باعث لرزش شود. خرابی میله ها و کمکهای تعلیق و فنرهای تعادل نیز می تواند باعث ایجاد ارتعاش شود. اگر ماشین لباسشویی تراز نباشد یا پیچ های حمل و نقل تثبیت کننده نصب شده باشد، ممکن است باعث ایجاد مشکلات لرزش شود. دلایل دیگر ممکن است از دست دادن مایع برای حلقه تعادل یا ساییده شدن پدهای ساییده شده باشد.
راه حل: برای جلوگیری از لرزش شدید این قطعات را در ماشین لباسشویی خود بررسی کنید
ضربه گیر
میله تعلیق
فنر کانتر بالانس
فنر تعلیق
پد اسنابر
حلقه اسنابر
حلقه تعادل
پیچ حمل و نقل
پد پوشیدن وان
دستگاه ضربه گیر
پایه ها
5.لباسشویی ال جی روشن نمی شود :
مشکلات رایج عدم راه اندازی می تواند مربوط به کنترل کاربر و برد نمایشگر باشد. هر گونه مشکل در منبع تغذیه از روشن شدن ماشین لباسشویی جلوگیری می کند. و یک تایمر معیوب باید تعویض شود. قفل معیوب درب نیز از روشن شدن ماشین لباسشویی جلوگیری می کند.
6.لباسشویی ال جی پر نمی شود :
این ممکن است به دلیل معیوب بودن شیر ورودی آب باشد که اجازه نمی دهد آب وارد دستگاه شود. یا فشار ناکافی آب باعث می شود که شیر به درستی کار نکند. اتصال شلنگ شیر ورودی آب ممکن است نیاز به تمیز کردن یا تعویض حرفه ای داشته باشد.







 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش