تعمیر ، نصب و سرویس انواع لباسشویی در شهریار ، اندیشه ، ملارد و فردیس

تعمیر ، نصب و سرویس انواع لباسشویی در شهریار ، اندیشه ، ملارد و فردیس


به دنبال خدمات تعمیر ماشین لباسشویی در نزدیکی خود هستید؟ سپس به imenserviceنگاه کنید. ما تعمیرات سریع و کارآمد ماشین لباسشویی را در هر منطقه شهرستان شهریار و اندیشه ارائه می دهیم. همه متخصصین تعمیرات ما به صورت محلی در نزدیکی شما مستقر هستند و کاملاً واجد شرایط هستند تا هر گونه مشکل دستگاه را بدون در نظر گرفتن مارک یا مدل دستگاهی که دارید برطرف کنند - ما تعمیرات ماشین‌های لباسشویی مستقل و توکار را از همه سازندگان بزرگ لوازم خانگی خارجی از جمله Bosch، Indesit انجام می‌دهیم. ، Miele، Beko، Samsung، Zanussi و تولید کنندگان بزرگ لوازم خانگی داخلی نظیر absal ،pakshoma ،zirowatt،candy و بسیاری دیگر.




ما همچنین قطعات یدکی زیادی را در اختیار داریم تا بتوانیم در اولین بازدید خود تعمیر ماشین لباسشویی شما را تکمیل کنیم. علاوه بر این، خدمات و قیمت های ما بسیار رقابتی است و هیچ هزینه پنهانی وجود ندارد. علاوه بر این، ما به تمام مشتریان خود 12 ماه ضمانت برای کلیه تعمیرات ارائه می دهیم.




ما همیشه در تلاش هستیم تا خدماتی سریع و کارآمد ارائه دهیم – می دانیم که خرابی ماشین لباسشویی در خانه می تواند استرس و ناراحتی زیادی را به خصوص برای خانواده های دارای فرزند ایجاد کند. برای بهره مندی از خدمات تعمیر ماشین لباسشویی اضطراری روز بعد ما که بدون هزینه اضافی ارائه می کنیم، نیازی نیست مشتری فعلی باشید.




قیمت ثابت برای کلیه هزینه های کار و تشخیص
خدمات تعمیر ماشین لباسشویی ما هزینه های ثابت کار و عیب یابی را تضمین می کند. این بدان معناست که بدون توجه به مدت زمان کار یا تعداد بازدید مورد نیاز، قیمت ثابتی برای کار تعمیر دریافت خواهید کرد. گاهی اوقات برای راه اندازی دستگاه شما نیاز به قطعات یدکی است، در چنین شرایطی قیمت سفارش برای شما ارائه می شود.


تعمیرات ماشین لباسشویی در هر نقطه از شهریار و اندیشه را از دست ندهید 

ایمن سرویس

نصب و تعمیر انواع لباسشویی تمام اتوماتیک ،نیمه اتوماتیک (دوقلو )
شرکتهای آبسال ،پاکشوما ،سپهرالکتریک ،فاگور ،کندی،زیرووات،فیلکو،مدیا،ال جی،کرال ،جنرال آدمیرال،کنوود ،زانوسی،ایندوزیت،بوش ،بکو ،ویرپول،سامسونگ ،اسنوا ،دوو،و هر برندی که میشناسید

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش