چگونه از ماشین لباسشویی خود مراقبت کنیم مراقبت از ماشین لباسشویی عمر و کارایی آن را به حداکثر می رساند.

چگونه از ماشین لباسشویی خود مراقبت کنیم

مراقبت از ماشین لباسشویی عمر و کارایی آن را به حداکثر می رساند.

بررسی های اعضای ما نشان می دهد که میانگین طول عمر یک لباسشویی درب از بالا هفت سال و برای یک لباسشویی درب از جلو جلو 12 سال است. کمی مراقبت و نگهداری می تواند کمک زیادی به شما کند، بنابراین در اینجا نکاتی وجود دارد که به شما کمک می کند حداکثر استفاده را از ماشین لباسشویی خود ببرید.
مراقب کلیدها و سکه ها باشید
کلید و سکه ماشین لباسشویی را می کشد . قبل از شستن، جیب ها را چک کنید و بعد از هر بار شستشو به دنبال کثیفی و اشیاء باقی مانده در درام یا پنهان شده در مهر و موم های لاستیکی باشید.
فیلتر پمپ خود را بررسی کنید
بسیاری از ماشین های لباسشویی فیلتر پمپ را به عنوان آخرین خط دفاعی در برابر اجسام خارجی دارند. به دنبال یک دریچه کوچک در قسمت بیرونی دستگاه خود باشید. این را هر ماه بررسی کنید و هر چیزی را که نباید داخل آن باشد پاک کنید - از حوله یا سینی برای گرفتن آب هنگام باز کردن آن استفاده کنید. اگر دستگاه شما تخلیه نمی کند، این اولین چیزی است که قبل از تماس برای تعمیر باید بررسی کنید.
سوال:ماشین لباسشویی من تخلیه نمی کند، چه کاری می توانم انجام دهم؟

سرعت چرخش ماشین لباسشویی خود را محدود کنید
این را تا 1200 دور در دقیقه نگه دارید، حتی اگر دستگاه شما تا 1400 یا حتی 1600 دور در دقیقه می رود. سرعت‌های بالاتر عمر تسمه‌ها، بلبرینگ‌های درام و آب‌بند درب‌ها را کاهش می‌دهد، بدون اینکه آب خیلی بیشتری از آن خارج شود.
از نرم کننده پارچه با مواد شوینده استفاده نکنید
نرم کننده های پارچه واکنش نشان می دهند و پسماند مومی شکلی به نام "خراش" ایجاد می کنند. هیچ کس "خراش" را نمی خواهد - به خصوص که به قسمت های نادیده دستگاه مانند زیر همزن می چسبد. اگر لکه ها از بین بروند، می توانند آثار چربی روی لباس ها باقی بگذارند.
به طور منظم مخزن مواد شوینده را تمیز کنید
راهنمای حذف آن را بررسی کنید و آن را به طور کامل در آب گرم و صابون بشویید.
درزگیر درب را تمیز کنید
پس از هر بار شستشو آب را از درزگیر درب خارج کنید (اگر متوجه کپک زدید، درزگیر لاستیکی را با آب داغ و مواد شوینده پاک کنید). بین شستشوها، درب و مخزن مواد شوینده را باز بگذارید – که اجازه می دهد فضای داخلی خشک شود.
برای رفع سیاهی لاستیک ماشین لباسشویی چکارباید کرد؟
از چرخه خدمات استفاده کنید
بسیاری از ماشین‌ها چرخه «سرویس» یا «تمیز کردن» خاصی دارند. به بوی تازگی دستگاه شما کمک می کند، از تجمع مواد شوینده جلوگیری می کند و تمیز کردن آن را در بهترین حالت خود حفظ می کند.
اگر دستگاه شما چرخه سرویس جرکگیری ندارد (خود شستشو یاdrum clean ندارد، یک بار در ماه یک شستشوی گرم با پودر شوینده با قدرت کامل انجام دهید.
یک درام پاک کن را امتحان کنید
ماشین های لباسشویی بدون چرخه سرویس هنوز نیاز به تمیز کردن دارند. یک راه آسان برای انجام این کار استفاده از تمیز کننده درام است.
 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش