نحوه چیدمان ظروف در ماشین ظرفشویی

 

 ماشین ظرفشویی یک ابزار ضروری در زندگی روزمره، راحت ترین ، مقرون به صرفه ترین و سریع ترین راه برای شستن ظروف بعد از غذا است.
دقیقاً به همین دلیل، مهم است که بدانید چگونه ظروف را در داخل قرار دهید تا از تمیز کردن بهینه اطمینان حاصل کنید، تا از چیدمان به هم پیوسته  خودداری کنید و از آسیب دیدن ظروف آشپزخانه خود جلوگیری کنید . 

پرسشهای متداول خود را میتوانید با فشار دادن این نوشته دریافت کنید
علیرغم اینکه ماشین ظرفشویی شما چقدر پیشرفته است یا مواد شوینده ظرفشویی شما چقدر قدرتمند است، اگر در ماشین ظرفشویی،ظروف خود را به درستی  قرار ندهید، با خطر تمیز کردن نامطلوب مواجه خواهید شد. 
خوشبختانه، دانستن نحوه بارگیری ماشین ظرفشویی ساده است - تا زمانی که از بهترین روش ها پیروی کنید. نکات ساده ما در زیر می تواند کمک کند:

چیمان ظروف در ماشین ظرفشویی

در اینجا چند قانون ساده وجود دارد که دفعه بعد که دستگاه را بارگیری میکنید باید به خاطر داشته باشید:

 

ابتدا به یاد داشته باشید که ظروف قبل از چیدمان  در ماشین ظرفشویی  نیاز به شستشو ندارد و شما با این کار فقط قبض خودتان را افزایش میدهید .
تنها میتوانید با پاک کردن ظروف  و جلوگیری از گرفتگی دستگاه،غذای اضافی روی بشقاب ها را بردارید به این ترتیب بقایای مواد غذایی که می توانند به دستگاه بچسبند و عملکرد آن را مختل کنند، از بین خواهید برد.

 دانستنی های ماشین ظرفشویی


ظروف بزرگ  را در سطح پایین قرار دهید ، به طوری که قسمت بالایی رو به مرکز باشد، و مطمئن شوید که از یکدیگر جدا شده اند تا فشار جت پمپ آب بتواند آنها را کاملا بشویید.

از طرف دیگر، فنجان ها و لیوان ها باید در سطح بالایی با زاویه کمی قرار گیرند تا اجازه دهند فشار آب از پایین به هر گوشه برسد.
از قرار دادن ظروف چوبی و آلومینیمی خودداری نمایید .

به همین ترتیب، کاسه ها باید در سطح بالایی قرار گیرند،  در این حالت یک موقعیت اریب نیز ترجیح داده می شود تا از فضا به طور موثر استفاده شود و اجازه دهد ابفشان از پایین به هر گوشه ظرف برسد. مطمئن شوید که ظروف پلاستیکی را فقط در سطح بالایی قرار دهید، زیرا در سطح پایینی به دلیل نزدیکی به المنت حرارتی خطر ذوب یا تاب برداشتن آنها وجود دارد.


قابلمه ها و ماهیتابه ها را باید در سطح پایینی قرار دهید ، همراه با کارد و چنگال، که باید در ظرف مخصوص قرار داده شود، مراقب باشید که نوک چاقوها به سمت پایین بچرخد تا هنگام برداشتن آنها از بریدن دست خود جلوگیری کنید. اگر کارد و چنگال خیلی بزرگ است (مثلاً چاقوی نان) آن را همراه با ملاقه در سطح بالایی قرار دهید

نکته مهم :
به هنگام چیدمان درست ظروف در سبد ماشین ظرفشویی ،حتما دقت کنید که این چیدمان مانع چرخیدن بازوی ابفشان نگردد .
وسایلی مانند قاشق و کارد اشپرخانه و دسته کفگیر  و ملاقه میتواند باعث بروز این اتفاق شده و روند شستشو را مختل نمایید 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش