کدهای ارور و خطای ماشین ظرفشویی بکو BEKO ،عیب یابی ماشین ظرفشویی بکو

کدهای خطای ماشین ظرفشویی بکو BEKO ،عیب یابی ماشین ظرفشویی بکو
کدهای ارور و خطای ماشین ظرفشویی بکو BEKO

ما فهرستی از کدهای خطای رایج ماشین ظرفشویی BEKO را گردآوری کرده‌ایم و آنها را به همراه معنی آنها در زیر فهرست کرده‌ایم. آن ها اینجا هستند:

با دانستن معنی کدهای خطا، امیدواریم درک بهتری از مشکل(های) ماشین ظرفشویی خود داشته باشید. آیا می توانید خودتان آن را تعمیر کنید یا نیاز به رزرو تعمیر ماشین ظرفشویی از یک متخصص دارید.

اگر خودتان اقدام به تعمیر می کنید، لطفاً بسیار مراقب باشید (و فقط در صورت صلاحیت این کار را انجام دهید) زیرا وسایل برقی می توانند خطری برای زندگی داشته باشند.

برای شروع چرخه آزمایش به سادگی:

  • ماشین ظرفشویی را خاموش کنید
  • دکمه شروع را به مدت سه ثانیه فشار دهید و نگه دارید - همه چراغ های کنترل پنل باید چشمک بزنند
  • اگر خطا شناسایی شده باشد، کد خطا نمایش داده می شود، در غیر این صورت، برای اجرای چرخه تست باید دکمه شروع را فشار دهید.

کدهای خطای ماشین ظرفشویی بکو

کدهای خطا یا خطا بر روی یک صفحه نمایش دیجیتالی روی صفحه LED یا LCD در درب ماشین ظرفشویی نشان داده شده است. اینها به سادگی کمک های تشخیصی برای شناسایی ماهیت عیب هستند، حتی اگر خودتان نتوانید آن را برطرف کنید. کدهای خطای ماشین ظرفشویی بکو در زیر آمده است:

H2  - خطای سنسور کدورت - این مخزن است که وجود مواد شوینده را تشخیص می دهد.

H3  - خطای موقعیت سوپاپ دیورتر - این شیری است که جریان آب را به بازوهای اسپری بالا و پایین به صورت جداگانه یا همزمان کنترل می کند.

H4  – خطای NTC – یعنی سنسور دما توسط ماشین ظرفشویی قابل خواندن نیست.

H5  - خطای ورودی آب - نشان دهنده نقص عملکرد دریچه ورودی آب یا تریاک روی برد الکترونیکی است.

H6  – خطای ورودی آب – ماشین ظرفشویی نمی تواند آب را تشخیص دهد و پر نمی شود.

H7  – خطای گرمایش – حرارت توسط ماشین ظرفشویی تشخیص داده نمی شود، بنابراین دمای مناسب به دست نمی آید.

چراغ های خطای ماشین ظرفشویی بکو

 

بسته به مدل شما ممکن است ماشین ظرفشویی Beko شما چراغ های خطا را به جای اعداد نمایش دهد. اینها در اینجا نشان داده شده است:

  1. بدون چراغ روشن  - بدون برق یا هیچ نقصی شناسایی نشده است
  2. چراغ اول روشن شد  - ماشین ظرفشویی قبل از اتمام زمان به اندازه کافی پر نمی شود
  3. چراغ دوم روشن شدخطای دریچه ورودی یا سنسور آب
  4. چراغ سوم روشن شد  - خطای سنسور دمای آب
  5. چراغ اول و دوم روشن شد  - خرابی المنت گرمایش

عیب یابی ماشین ظرفشویی بکو

مجموعه ای از مشکلات و عیب یابی ماشین ظرفشویی Beko در زیر نشان داده شده است:

ماشین ظرفشویی بکو از آب پر نمی شود

وقتی این اتفاق می‌افتد، می‌تواند مربوط به فشار آب بسیار پایین باشد - در حالت ایده‌آل باید بین 0.3 تا 10 بار باشد. از طرف دیگر، ممکن است شیلنگ ورودی به نحوی پیچ خورده یا آسیب دیده باشد. همچنین می تواند نشان دهنده مشکل در سوئیچ شناور باشد که سطح آب را کنترل می کند.

اگر اصلاً آب وجود ندارد، این می تواند مربوط به منبع آب یا شیر ورودی آب باشد. نشتی و مشکلات بسته شدن درب نیز بر توانایی پر شدن ماشین ظرفشویی تأثیر می گذارد.

ماشین ظرفشویی بکو روشن نمی شود

مشکلات ماشین ظرفشویی بکو می تواند شامل روشن نشدن ماشین ظرفشویی باشد. ممکن است دستگاه تشخیص داده باشد که درب به طور ایمن بسته نشده است - ضامن یا کلید ممکن است شکسته باشد.

سایر ایرادات رایج ماشین ظرفشویی بکو را اینجا ببینید…

ماشین ظرفشویی بکو شستشو نمی کند

 

هنگامی که دستگاه شما به درستی تمیز نمی شود، ممکن است بازوهای اسپری مشکل داشته باشند. ممکن است فیلترها مسدود شوند یا نازل ها به نحوی مسدود شوند. سایر توضیحات ساده تر عبارتند از عدم بارگیری صحیح ماشین ظرفشویی یا انتخاب برنامه شستشوی نامناسب برای سطح کثیفی.

ماشین ظرفشویی بکو کار نمی کند

ایرادهای معمول ماشین ظرفشویی Beko مربوط به کار نکردن دستگاه است. عملکرد چرخه آزمایش، همانطور که در بالا نشان داده شده است، ممکن است به شما در شناسایی هر گونه مشکل کمک کند، اما ممکن است به یک مهندس با تجربه نیاز داشته باشید تا آنها را برای شما برطرف کند.

اگر برق وجود نداشته باشد، این نشان دهنده مشکل در منبع ورودی، یک سوکت یا دوشاخه معیوب، یک فیوز سوخته، یا مشکلات پیچیده تری است که نیاز به توجه متخصص دارد.

برای عیب یابی ماشین ظرفشویی Beko به کمک نیاز دارید؟

شما تمام مشاوره ها و کمک های مورد نیاز خود را از متخصصان تعمیر ماشین ظرفشویی بکو در اندیشه دریافت خواهید کرد . یک پیشنهاد سریع درخواست کنید ، یک اسلات مناسب رزرو کنید و تعمیرات خود را توسط مهندسین کاملاً واجد شرایط انجام دهید. و کلیه تعمیرات با ضمانت شش ماهه قطعات و کار انجام می شود.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش