چگونه لکه های خاکی خشک شده را از کفش های سفید پاک کنیم؟

چگونه لکه های خاکی خشک شده را از کفش های سفید پاک کنیم

هیچ چیز مانند یک جفت کفش کتانی سفید شفاف و تمیز نیست. متأسفانه، نگه داشتن هر چیزی سفید که مرتباً در خیابان های کثیف شهر، زمین های چمنزار و مسیرهای گل آلود قدم می زند، سخت است . اگر روی کفش‌های سفید خود کثیفی خشک شده پیدا کردید، خبر خوب این است که تمیز کردن کفش‌ها نسبتاً ساده است، اگرچه این فرآیند بر اساس مواد متفاوت است.


 

چه طور باید شروع کرد

بدون توجه به مواد، آمادگی اولیه برای تمیز کردن کفش شما ضروری است . بند ها را بردارید تا به داخل کفش دسترسی پیدا کنید. سپس هر گونه کثیفی شل را پاک کنید تا در نهایت گل بیشتری به لگدهای خود نمالید. کف پاها را به هم بکوبید تا زباله های بزرگتر از بین بروند و سپس از یک مسواک نرم برای پاک کردن کثیفی های باقی مانده استفاده کنید.

 

اگر روی لاستیک اطراف کفی کثیفی باقی مانده است، آن را با یک پارچه مرطوب و تمیز پاک کنید. اگر رگه ها یا لکه هایی باقی ماندند، از یک پاک کن اسفنجی مرطوب برای پاک کردن آنها استفاده کنید.


 

چگونه کفش های بوم را تمیز کنیم

  1. جوش شیرین را در ظرفی بریزید و سپس سرکه سفید را اضافه کنید. اجازه دهید کف جا بیفتد و سپس خوب مخلوط کنید تا خمیر غلیظی به دست آید.
  2. یک مسواک را به خمیر آغشته کنید و آن را روی تمام آن بمالید و به آرامی بشویید تا لکه ها از بین بروند. اجازه دهید خمیر خشک شود و سپس قبل از اینکه بقیه را با یک دستمال کاغذی مرطوب پاک کنید تا جایی که ممکن است با مسواک بکشید.
  3. برای از بین بردن لکه های باقی مانده از یک خودکار لکه بردار استفاده کنید .

نحوه تمیز کردن کفش های چرمی

 

کمی آب و صابون ظرفشویی می‌تواند کفش‌های چرمی را بدون ایجاد آسیب تمیز کند، اگرچه نباید به طور کامل در آب فرو برود.

 
  1. چند قطره مایع ظرفشویی را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید و سپس محلول را با یک مسواک مخلوط کنید.
  2. به آرامی از مسواک برای تمیز کردن کل کفش استفاده کنید. از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن مواد شوینده استفاده کنید.
  3. از یک پارچه نرم و تمیز برای خشک کردن قسمت بیرونی کفش استفاده کنید و سپس داخل آن را با دستمال کاغذی پر کنید تا رطوبت آن را جذب کند که به حفظ شکل مناسب کفش نیز کمک می کند.

نحوه تمیز کردن کفش های مشبک

 

کفش های مشبک از کفش های چرمی یا برزنتی ظریف ترند. آنها به راحتی می توانند گیر کنند، بنابراین هنگام استفاده از مسواک مراقب باشید.

 

  1. چند قطره مایع لباسشویی را به یک فنجان آب گرم اضافه کنید.
  2. از یک پارچه نرم برای استفاده از محلول روی مواد استفاده کنید، به طور دوره ای پارچه را با آب تمیز بشویید تا کثیفی ها را بشویید.
  3. از یک مسواک آغشته به محلول تمیز کننده خود برای تمیز کردن پارچه استفاده کنید. شما همچنین می توانید از یک قلم حذف لکه استفاده کنید.
  4. از یک پارچه مرطوب برای پاک کردن باقی مانده صابون استفاده کنید. سپس کفش ها را با دستمال کاغذی پر کنید و بگذارید کاملا خشک شوند.

    نحوه شستن توری های سفید

     

    کفش توری‌ها را می‌توان با بقیه لباس‌های شست‌و‌شوی‌تان شست، اگر ابتدا آن‌ها را در یک کیسه ظریف مشبک قرار دهید. اگر واقعاً کثیف هستند، ابتدا آنها را سفید کنید. یک محلول سفید کننده از 1 قاشق غذاخوری سفید کننده و 1 لیتر آب ایجاد کنید و سپس اجازه دهید توری ها به مدت پنج دقیقه خیس بخورند. خوب آبکشی کنید و سپس در یک کیسه ظریف بریزید و با لباس های دیگر خود در ماشین لباسشویی بشویید. اجازه دهید در هوا خشک شوند.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش