برنامه اکو در ماشینهای لباسشویی چیست و چگونه کار میکند؟دلیل طولانی شدن برنامه شستشوی اکو چیست؟انچه شما باید در باره برنامه اکو در ماشین لباسشویی بدانید.برنامه اکو در ماشین لباسشویی: به چه معناست؟

آیا برنامه eco در ماشین لباسشویی شما واقعاً تفاوتی ایجاد می کند؟ اگر در مورد صرفه جویی در عزینه پول و برق است، چرا طولانی تر از برنامه های دیگر است؟ در اینجا یک راهنمای سریع و مفید برای لباس های سبز شما آورده شده است.
مانند هر وسیله خانگی، استفاده از ماشین لباسشویی ناگزیر به معنای استفاده از برق زیاد است. علاوه بر این، ماشین لباسشویی نیز از مقادیر زیادی آب استفاده می کند که نه تنها بر هزینه های خانه بلکه بر محیط زیست نیز تأثیر می گذارد.
با این حال، برنامه سازگار با محیط زیست در ماشین لباسشویی ما می تواند تأثیر شستن لباس ها را هم از نظر کمک به کره زمین و هم از نظر کاهش قبض ما محدود کند!
برنامه اکو در ماشین لباسشویی: به چه معناست؟
کلمه " eco " معمولاً به برنامه هایی اطلاق می شود که از نظر مصرف برق کارآمدتر هستند . در مورد ماشین لباسشویی، برنامه eco چه ویژگی هایی دارد؟ تفاوت اینجاست که لباس ها در دمای کمتری نسبت به سنتی شسته می شوند. طول برنامه نیز متفاوت است: حالت اکو بسیار بیشتر از سایر چرخه های شستشو طول می کشد. یک برنامه اکو چقدر طول می کشد؟ بسته به ماشین لباسشویی شما، ممکن است تا 5 ساعت طول بکشد.
چرا برنامه eco بیشتر طول می کشد؟
دلیل طولانی شدن برنامه شستشوی اکو چیست؟ اگرچه ممکن است شما غیر از این فکر کنید، اما طول چرخه به معنای مصرف بیشتر انرژی نیست . برعکس، در واقع در مصرف برق صرفه جویی می کند . چگونه؟ با برنامه اکو، دستگاه بسیار کندتر گرم می شود و در دماهای پایین تر کار می کند.
به عنوان مثال، برنامه ECO 40-60 ماشین لباسشویی Candy RapidO' می تواند لباس های نخی با برچسب شستشو را در دمای 40 درجه سانتیگراد یا 60 درجه سانتیگراد در همان چرخه در دمای بسیار پایین (تا 20 درجه سانتیگراد) با همان عملکرد و نتایج یکسان

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش