نحوه تمیز کردن کفش های جیر سفید و برطرف کردن لکه های سخت از روی جیر

نحوه تمیز کردن کفش های جیر سفید

 نحوه تمیز کردن کفش های جیر سفید و برطرف کردن لکه های سخت از روی جیر

شما کفش های جیر سفید نخریدید زیرا به دنبال کفش هایی با قابلیت نگهداری کم بودید. شما آنها را خریدید زیرا آنها عالی به نظر می رسند - یا حداقل زمانی که کاملاً نو و کاملاً تمیز بودند عالی به نظر می رسیدند. به طور طبیعی، جیر سفید هر لکه خاک و گلی را که روی آن قرار می گیرد نشان می دهد، و چون جیر بسیار ظریف است، تمیز کردن کفش های جیر سفید مانند تمیز کردن کفش های سفید تنیس یا سایر کفش ها نیست.

 

استفاده از برس جیر و پاک کن مخصوص این منظور بسیار مهم است. هیچ پاک کننده جادویی کفش جیر سفید وجود ندارد که کفش های کثیف شما را به خوبی احیا کند، اما این ابزار ساده می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

 چیزهایی که شما نیاز دارید


نحوه تمیز کردن کفش های جیر سفید

مرحله 1لکه های خشک شده را حذف کنید

 

با کفش‌های کاملاً خشک شروع کنید، یک برس جیر بردارید و کفش‌ها را برس بکشید تا کثیفی‌های خشک شده یا سایر مواد زائد از بین بروند. از حرکات یک طرفه بر خلاف جهت چرت جیر استفاده کنید یا از حرکات عقب و جلو برای کار بر روی هر لکه کثیفی سرسخت استفاده کنید. اگر نگران از دست دادن شکل کفش هایتان در حین کار هستید، ابتدا آنها را با روزنامه پر کنید.


مرحله 2: نقاط و لکه ها را پاک کنید

 

از یک پاک کن جیر برای مالش هر کثیفی قابل مشاهده ای که باقی مانده است استفاده کنید. برس جیر و پاک کن ممکن است برای تمیز کردن کفش های سفید کمی کثیف کافی باشد. اگر نه، با استراتژی‌های تمیز کردن پیشرفته‌تر ادامه دهید.


مرحله 3: لکه های سرسخت را درمان کنید

 

اگر سرکه سفید در دست دارید، به هیچ پاک کننده کفش جیر سفید یا دیگر پاک کننده های مایع کفش نیاز ندارید. این یک لکه بر موثر است و نباید آسیب قابل توجهی به جیر سفید وارد کند. با این حال، ابتدا سرکه را روی یک تکه جیر کوچک در پشت کفش تست کنید تا مطمئن شوید تغییر رنگی ایجاد نمی شود. اگر نه، از یک پارچه میکروفیبر برای پاک کردن مناطق کثیف با سرکه استفاده کنید. بگذارید خشک شوند و در صورت لزوم تکرار کنید.


اگر کفش‌هایتان با چیزهای چرب کثیف شده است، با استفاده از نشاسته ذرت ، روغن جیر را تمیز کنید . اجازه دهید نشاسته ذرت در محل چرب خیس بخورد و سپس آن را با انگشت خود بمالید.


مرحله 4: جیر را دوباره برس بزنید

 

کفش های تمیز را با یک محافظ جیر ضد آب اسپری کنید تا در آینده در برابر آب و لکه مقاوم شوند. قبل از پوشیدن دوباره کفش، اجازه دهید اسپری کاملا خشک شود.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش