فواید ماشین ظرفشویی ، استفاده از ماشین ظرفشویی و صرفه جویی در هزینه

فواید ماشین ظرفشویی
فواید ماشین ظرفشویی ، استفاده از ماشین ظرفشویی و صرفه جویی در هزینه

ما افسانه های مربوط به هزینه های ماشین ظرفشویی را نابود می کنیم.
با وجود وسایل بسیار زیاد در خانه ما، اغلب آسان است که از وسایلی که به صورت روزانه استفاده می کنیم – مانند ماشین ظرفشویی – چشم پوشی کنیم. خوشبختانه، استفاده منظم از ماشین ظرفشویی نسبتاً ارزان است، به خصوص اگر مدلی با مصرف انرژی را انتخاب کنید.
هزینه استفاده از ماشین ظرفشویی چقدر است؟
بدیهی است که هزینه اصلی استفاده از ماشین ظرفشویی از مصرف برق و آب گرم (بدون احتساب هزینه اولیه خرید ماشین ظرفشویی و در نتیجه مواد شوینده) ناشی می شود. با این حال، از آنجایی که ماشین ظرفشویی شما می تواند ظروف بیشتری را نسبت به سینک معمولی آشپزخانه در خود جای دهد، احتمال کمتری وجود دارد که ماشین خود را به همان اندازه که با دست می شویید روشن کنید. به علاوه، ماشین‌های ظرفشویی مدرن حاوی آبگرمکن‌های داخلی هستند که بسیار موثرتر از آبگرمکن خانگی شما گرم می‌شوند
اگر آن را تا دیروقت شب راه اندازی می کنید، و بنابراین وقت خود را در اختیار دارید، آن را برای مدت طولانی تری نیز در نظر بگیرید. اکثر ماشین‌های ظرفشویی امروزی دارای تنظیمات سازگار با محیط زیست هستند که می‌تواند با استفاده از انرژی کمتر برای گرم کردن آب و کارکرد در چرخه کندتر، تا 20 درصد در مصرف انرژی شما صرفه‌جویی کند.


چه چیزی برای استفاده ارزانتر است - ماشین ظرفشویی یا شستن با دست؟
ما قبلاً به مزایا و هزینه های اولیه ماشین ظرفشویی اشاره کرده ایم، اما چگونه این کار با شستشوی دستی مقایسه می شود؟ همراه با آب و انرژی برای گرم کردن آب، دستکش لاستیکی، صابون ظرفشویی و اسفنج لازم است تا با شستن دست به تمیزی خوب برسید.
IMENSERVICE مرجع مورد اطمینان برای تعمیرات لوازم خانگی

ماشین ظرفشویی مدرن معمولی می تواند بین 13-30 لیتر آب در هر بار مصرف کند. با این حال، شستن ظروف دستی می تواند به طور قابل توجهی بیشتر استفاده کند. استفاده از ماشین ظرفشویی می تواند به کاهش مقدار آب مصرفی - و همچنین انرژی مورد نیاز برای گرم کردن آن - کمک کند که در دراز مدت باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود.

علاوه بر این، یک مزیت بزرگ استفاده از مواد شوینده مناسب با ماشین ظرفشویی این است که نیازی به هدر دادن آب برای قبل از آبکشی ظروف خود نخواهید داشت. شما می توانید با صرفه جویی در آب، انرژی و پول صرفه جویی کنید. در عوض، قبل از بارگیری دستگاه، غذای اضافی را بشویید، از مواد شوینده مناسب استفاده کنید و اجازه دهید دستگاه تمام کارهای سخت را برای شما انجام دهد.


IMENSERVICE مرجع مورد اطمینان برای تعمیرات لوازم خانگی
چگونه در هنگام استفاده از ماشین ظرفشویی در پول خود صرفه جویی کنید
عوامل متعددی وجود دارد که تعیین می کند چرخه ماشین ظرفشویی چقدر هزینه دارد. از مدل ماشین ظرفشویی شما گرفته تا تامین کننده انرژی که با آن هستید و حتی نحوه چیدن ظروف خود را. بنابراین، اگر می‌پرسید استفاده از ماشین ظرف‌شویی ارزان‌تر است یا شستشو با دست، پاسخ این است که استفاده از ماشین ظرفشویی مقرون به صرفه‌تر است - اگر چند مرحله ساده را دنبال کنید.
صبر کنید تا بار کامل داشته باشید. به این ترتیب تعداد چرخه هایی را که باید در یک ماه اجرا کنید کاهش می دهید. ساده!

 نیاز به اجرا در یک ماه ساده!
ماشین ظرفشویی خود را بیش از حد پر نکنید. اگر خانواده پرجمعیتی دارید، احتمالاً قدم اول را میخکوب خواهید کرد، اما ممکن است با این مرحله دوم مشکل داشته باشید! با پر کردن بیش از حد ماشین ظرفشویی، نه تنها کیفیت تمیز کردن را به خطر می اندازید، بلکه می توانید به ماشین خود آسیب جدی وارد کنید. اطمینان حاصل کنید که ماشین ظرفشویی به درستی بارگیری شده است و داخل آن فضایی برای کارکرد موثر چرخه وجود دارد.
ماشین ظرفشویی خود را همیشه تمیز و نگهداری کنید. هیچ چیز مانند تماس تعمیرکار ماشین ظرفشویی محلی شما نمی گوید "خروج پول"! همیشه از مواد شوینده با کیفیتی مانند Finish Quantum Ultimate و Fairy Platinum Tablet استفاده کنید و داخل ماشین ظرفشویی خود را تمیز و عاری از ضایعات مواد غذایی نگه دارید تا از رسوب آهک و گرفتگی جلوگیری کنید که می تواند باعث مشکلات گران قیمت شود.
ماشین ظرفشویی خود را به یک مدل کم مصرف ارتقا دهید. این روزها، ماشین های ظرفشویی مدرن بسیار کارآمدتر از همتایان قدیمی خود هستند. کمی بیشتر از قبل روی یک ماشین با کیفیت خرج کنید و در طول زمان می توانید بارهای سطل را ذخیره کنید.
 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش