مزیت و امتیاز لباسشویی بوش نسبت به سایر لباسشویی ها .چرا ماشین لباسشویی بوش را انتخاب میکنیم ؟مقایسه لباسشویی بوش با سایر لباسشویی ها

ماشین لباسشویی بوش به سه دلیل خاص است 

برخی از تولیدکنندگان، به ویژه برند آلمانی بوش، کارکرد موتورهای خود را به طور رسمی حداقل به مدت ده سال تضمین می کنند. این بدان معناست که حتی پس از استفاده طولانی مدت، ماشین لباسشویی بوش عملکرد عالی دارد.

عملکرد بالا
بوش مترادف با قابلیت اطمینان و عملکرد بهینه است. در بسیاری از مدل‌های ماشین‌های لباسشویی آلمانی، پیشرفت‌های اختصاصی و فناوری‌های منحصربه‌فرد اجرا شده است که نه تنها نتیجه شستشو را بهبود می‌بخشد، بلکه خود فرآیند را نیز ساده می‌کند و به ایمنی و سود صاحبان آنها کمک می‌کند.
بیایید به چند راه حل جذاب نگاه کنیم:
فناوری اکسیژن فعال تا 99.99 درصد از آلرژن ها و ویروس ها را با استفاده از یک ترکیب مولکولی طبیعی بدون افزودن مواد شیمیایی حذف می کند. این حالت فعال می شود و یک مه سرد منحصربفرد که در داخل دستگاه تولید می شود که با آن لباس ها قبل و بعد از شستشو برای محافظت مطمئن در برابر باکتری ها پردازش می شوند.
I-Dos یک سیستم دوز هوشمند برای مواد شوینده است که در هر چرخه تا 30 درصد مواد شوینده را ذخیره می کند.
تعادل و کنترل کف ماشین‌های لباسشویی بوش برای متعادل‌سازی بهینه لباس‌ها برعکس را شروع می‌کنند و به طور مستقل سطح تشکیل کف را کنترل می‌کنند. اگر کف زیاد باشد آب را عوض می کنند.
اینها تنها بخشی از ویژگی هایی است که بوش ماشین لباسشویی را مجهز می کند. در عین حال، تولید کننده هزینه مقرون به صرفه ای را حفظ می کند و در عین حال جذابیت محصولات را برای بخش وسیعی حفظ می کند.
حداکثر صرفه جویی در منابع
بوش در مورد بهره وری انرژی و اقتصاد اطلاعات زیادی دارد. و مانند همه برندهای اروپایی، آنها نسبت به محیط زیست حساس هستند و عملکردهای زیر را در ماشین لباسشویی معرفی می کنند:
آب فعال یک فناوری صرفه جویی در مصرف آب است که میزان بارگیری نوع پارچه را کنترل می کند. سنسورهای هوشمند پارامترهای دانلود را تعیین می کنند و مصرف بهینه منابع را پیکربندی می کنند.
Varia perfect - بهینه سازی زمان شستشو و مصرف انرژی در هر چرخه.
قابلیت اطمینان و امنیت
اینکه چرا باید ماشین لباسشویی بوش داشته باشید، قابلیت اطمینان بالایی دارد. در ماشین‌های لباسشویی پیشرفته، این شرکت نسل جدیدی از موتورهای براشلس ثبت شده Eco Silence Drive را نصب می‌کند. آنها ترکیبی عالی از کنترل الکترونیکی نوآورانه و موتور آهنربای دائمی هستند که به سطح بالایی از راندمان انرژی 5 ستاره دست می‌یابد.
این شرکت به قدری به قابلیت اطمینان موتورهای خود اطمینان دارد که به مدت ده سال ضمانت رسمی برای آنها ارائه می کند. موافقید که  این یک ضمانت سنگین است؟



 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش