راه های آسان برای خارج کردن آب از ماشین لباسشویی ،تخلیه دستی اب از داخل ماشین لباسشویی

راه های آسان برای خارج کردن آب از ماشین لباسشویی
در اینجا راهنمای تخلیه صحیح ماشین لباسشویی بدون گرفتگی آن است. این روش همچنین به شما در نگهداری ماشین لباسشویی کمک می کند.
کارکرد صحیح ماشین لباسشویی شما ضروری است. اگر ماشین لباسشویی شما به درستی تخلیه نمی کند، ممکن است برخی از قطعات کار نکنند و یا لوله تخلیه مسدود شده باشد. نگران نباشید. ما در اینجا راه هایی برای حل این مشکل در اختیار شما قرار می دهیم.
هنگامی که مشکل ماشین لباسشویی شما به سرعت برطرف شد، به خوبی کار می کند. با این حال، اگر ماشین لباسشویی شما به درستی تخلیه نمی کند، در اینجا فرصت دارید خودتان آن را تعمیر کنید. این باعث صرفه جویی در هزینه شما می شود و دستگاه شما خیلی زودتر آماده استفاده می شود.
این راه های ساده را امتحان کنید تا آب را به سرعت از ماشین لباسشویی خود خارج کنید.

مرحله 1: دوشاخه را بررسی کنید
بررسی کنید که دوشاخه ماشین لباسشویی به سیم وصل شده و خشک شود. به خاطر داشته باشید که در صورت مشاهده علائم آسیب، ممکن است هر قطعه ای نیاز به تعویض داشته باشد.
مرحله 2: لوله را بررسی کنید
لوله قابل جدا شدن است، بنابراین می توانید به راحتی گرفتگی را پیدا کنید. با این حال، حتی اقلام کوچک می توانند مجرای فاضلاب را مسدود کرده و از تخلیه آب جلوگیری کنند. بنابراین، بررسی کنید که آیا انسداد داخل آن وجود دارد و آن را بردارید.
مرحله 3: لوله تخلیه را تمیز کنید
لوله را تمیز و دوباره نصب کنید. لباسشویی را طبق معمول روشن کنید.
همچنین، همیشه باید لباس های خود را برای سکه های موجود در جیب و یا گیره های موجود روی پرده های منزل شما و یا هر شئیی دیگر خود چک کنید. این سکه ها و اشیا مهمترین چیزهایی هستند که به دستگاه شما آسیب می رسانند. این نکات ساده به شما کمک می کند تا به سرعت لوله لباسشویی خود را باز کنید!
اقدام کلیدی:
یکی دیگر از دلایل گرفتگی لوله شما لکه های مواد شوینده است. برای جلوگیری از این امر توصیه می کنیم از مواد شوینده مایع  استفاده کنید. مخصوصا برای ماشین لباسشویی فرموله می شود. کاملا در آب حل می شود و هیچ لکه ای از خود به جای نمی گذارد.
یکی دیگر از این اقدامات میتواند دوره های شستشو با اب داغ لباسشویی شما باشد که باعث حل شدن و از بین رفتن جرم های داخل دستگاه شما شود .
دمای بالای 40 درجه میتواند به بهینه کردن مصرف برق و رفع بوی های زاید دستگاه شما کمک فراوانی نماید .
دوره های شش ماهه و استفاده از برنامه های طولانی با دمای بالا که د ر دستگاههای امروزی به نام selfclean و یا drumcleanتعبیه شده کارکردی مشابه برنامه های طولانی را دارند .

https://imenservice.com/%D8%AE%D8%A7%D8%B1%D8%AC-%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%86-%D8%A7%D8%A8-%D8%A7%D8%B2-%D9%84%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%B4%D9%88%DB%8C%DB%8C/

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش