فروش برد های لباسشویی ابسال در نمایندگی مجاز ابسال در اندیشه

موسسه ایمن سرویس (قهرمانی نماینده انحصاری شرکت ابسال در اندیشه

لباسشویی های ابسال با فناوری و پشتیبانی شرکت فاگور  اسپانیا از سال 75 در ایران تولید و به بازار عرضه گردید .

سری جدید این لباسشویی اب بهرمندی از امکان دیجیتال و الکترونیکی بودن برد های ان قابلیت های زیادی را به این دستگاه اضافه نمود که درکنار ظاهر زیبا و امروزی این دستگاه توانست مشتریان زیادی را به خود جلب نماید.

موسسه خدمات فنی قهرمانی نماینده انحصاری شرکت آبسال در اندیشه

در سال 2010 شرکت فاگور به دنبال بحران اقتصادی که در اروپا رخ داد از دور شرکت های تولیدی خارج گردید و این اتفاق باعث شد که محصولات تحت پوشش این شرکت که در ایران تولید میشد دچار بحران کمبود و یا عدم موجود قطعه قرار بگیرند .

خوشبختانه بعد از مدتی تاخیر در تامین قطعات الکترونیکی مهندسین شرکت ابسال اقدام به تولید بردهای ابسال با همان کیفیت شرکت فاگور ،منتها با قابلیت تعمیر و کیفیت خوب کردند که این مهم چند سالیست که در این شرکت اتفاق افتاده و مشتریانی که دستگاههای ابسال سری دیجیتال دارند دیگر نیازی به نگرانی بابت نبود قطعه نخواهند بود .

موسسه خدمات فنی قهرمانی نماینده انحصاری شرکت آبسال در اندیشه

بردهای قدیمی ابسال بهیچ عنوان قابلیت تعمیر نداشته و حتما میبایست تعویض گردند .

برد های جدید ابسال قابلیت تعمیر داشته و میتوان انها را با هزینه کم تعمیر نمود .

بردهای متفرقه ابسال بهیچ عنوان مناسب نصب بروی دستگاه نیستند و این برد های برنامه هایی را بدون شستشوی مناسب و مراحل شستشو به دستگاه میدهند که بسیار در کیفیت شستشو  موثرند .

هزینه تعویض برد های ابسال با برد نو و میکروسوئیچ فابریک و پمپ هشت خار به اضافه هزینه ابایب و ذهاب در منطقه اندیشه 2000000تومان بوده که به مدت یک سال ضمانت میگردد

موسسه خدمات فنی قهرمانی نماینده انحصاری شرکت آبسال در اندیشه

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش