تفاوت نمایندگی مجاز با خدمات های متفرقه

چرا باید فقط با نمایندگی های مجاز تماس بگیریم ؟

امروز در بازار های کسب و کار اینترنتی به ویژه در بخش لوازم خانگی شاهد رشد  چشمگیر موسسه هایی هستیم که با استفاده از واژه نمایندگی اقدام به سرویس لوازم خانگی میکنند 

در این بخش به پاره ای از اسیب هایی که از طرف اینگونه مجموعه ها به مشتریاان و ارد میشود را مورد ارزیابی قرار میدهیم 

1.اغلب این مجموعه ها فاقد پروانه کسب از اتحادیه های تعمیر لوازم خانگی بوده و پیگیری شکایت از این مجموعه ها به خاطر نداشتن محل مشخص و دفتر  ثبت شده در اتحادیه سخت و تا حدودی غیر ممکن است .

2.این مجموعه ها اغلب از سرویسکارانی تشکیل شده  اند که مشکلات اخلاقی بیشماری داشته و سابقه کاری و قضایی اینگونه افراد با نداشتن پروانه کسب قابل پیگیری نیست .

3.واژه نمایندگی مجاز نیاز به اخذ مجوز رسمی از شرکت تولید کننده دارد که اغلب این شرکت ها و سایت ها تنها با بکار بردن واژه نمایندگی سعی در گمراه کردن شما داشته و به طبع پس از برخوردن به مشکل هیچ گونه شکایتی از شرکت تولید کننده قابل پیگیری نیست .

4.قطعات مصرفی و یدکی برای تعمیر دستگاه شما قطعا از تولید کنند گانی تهیه میگردد که هیچ نظارت استاندارد و کافی برو ی تولیدات خود نداشته و تبعات خرابی دستگاه شما در اینده به عهده خوده شما خواهد بود . 

5.برای پیشگیری از سوئ استفاده این گونه مراکز حتما و حتما از دفتر مورد نظر کارت شناسایی معتبر و کد سرویسکاری ثبت شده از طرف شرکت تولید کننده دستگاه خود را مطالبه نمایید .

6.بهترین راه ،برای اطمینان از تماس با مرکز نمایندگی مجاز،تماس مستقیم با شرکت مادر  و تولید کننده برند دستگاه شماست .که براحتی با یک جستجوی ساده  و تایپ دفتر خدمات مشتریان قبل از برند خود ،میتونید به ان دست پیدا کنید .

موسسه خدمات فنی قهرمانی با بیش ا ز بیست و پنج سال سابقه مفید در امر نصب و سرویس محصولات شرکت های معتبری چون ابسال ،پاکشوما،بوتان،سپهرالکتریک و انرژی در محدوده اندیشه و شهرستان شهریار به شما اطمینان میدهد که نماینده رسمی و مجاز این شرکت ها بوده و تمام فعالیت ها و سرویس ها طبق تعرفه شرکت و با استفاده از قطعات با کیفیت انجام میشود .

مواردی چون نداشتن دفتر و نشانی مشخص ،نداشتن تلفن های ثابت ،جوابگو بودن اپراتورهای غیر متخصص ،نداشتن مجوز و قید نکردن ان در ابتدای خدمات ،میتواند زنگ خطری برای شما چه از لحاظ مالی و چه از لحاظ اخلاقی باشد .

از مراجع قانونی و قضایی تقاضا داریم که برای جلوگیری از اینگونه سوء استفاده ها برخورد جدی با دفاتر فاقد مجوز از شرکت های مدعی را اعمال کرده تا دست اینگونه افراد در این زمینه کوتاه گردد .

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش