همه چیز در مورد لباسشویی ابسال!!

همه چیز درباره لباسشویی ابسال 

معایب ماشین لباسشویی آبسال !!ماشین لباسشویی آبسال خوبه یا نه ؟

آبسال برندی است که انواع کولر ها ، ماشین لباسشویی ها و بخاری ها را با تنوع خوبی روانه بازار ایران می کند ، در این مطلب قصد داریم تا راجع به ماشین لباسشویی های برند آبسال صحبت کنیم و به سوالاتی چون معایب ماشین لباسشویی آبسال چیه ؟ ماشین لباسشویی آبسال خوبه؟ بهترین ماشین لباسشویی آبسال در بازار کدام است ؟  بهترین لباسشویی ایرانی در بازار کدام است و … پاسخ دهیم .

موسسه خدمات فنی قهرمانی نمایندگی مجاز ابسال در اندیشه 

یکی از مهم ترین خرید ها در جهیزیه خرید ماشین لباسشویی می باشد . به خصوص که این روز ها قیمت محصولات برقی بسیار زیاد شده است و از آن طرف لوازم برقی ممکن است هر لحظه دچار خرابی و آسیب می شوند ، به همین دلیل ماشین لباسشویی ها هم مانند یخچال فریزر ها باید از جمله محصولاتی باشند که در خرید آن دقت فراوانی را خرج کنیم .

از برند هایی که به ما معرفی کرده اند و خیلی از خریدارن راضی بوده اند برند آبسال می باشد و چون شناخت خیلی خوبی از این برند نداشتیم تصمیم گرفتیم تا ماشین لباسشویی های آبسال را بررسی کنیم . توصیه می کنم مقالات ماشین لباسشویی پاکشوما خوبه ؟ را مطالعه کنید .

 

بررسی کیفیت ماشین لباسشویی آبسال

در کل برند آبسال از جمله از بهترین برندهای ایرانی در بازار می باشد که برای تولید محصولات خود به خصوص لباسشویی ها از بهترین متریال و مواد اولیه نیز استفاده می کند . البته که لباسشویی های آبسال دارای طراحی ایتالیایی هستند و برای تولید آن ها از تجهیزات به روز و خوبی نیز استفاده می شود .

معایب ماشین لباسشویی آبسال

در کل ماشین لباسشویی های آبسال از کیفیت خوبی برخوردار هستد و نمی توان برروی همه ماشین لباسشویی های آبسال عیبی گذاشت اما در هر صورت برخی از مدل لباسشویی های آبسال دارای معایبی می باشند که مصرف کنندگان در مورد آن صحبت کرده اند ، پس ما تصمیم گرفتیم تا اینجا نظرات خریداران را بیان کنیم .

برخی از خریداران در مورد صدای لباسشویی آبسال صحبت می کردند عده ای هم بودند که در مورد خدمات پس از فروش صحبت می کردند . برخی از افراد هم در مورد برنامه های ماشین لباسشویی آبسال می گفتند اما در کل با توجه به بررسی هایی که انجام دادیم متوجه شدیم که این نوع نظرات به صورت تک و توک بوده و اکثریت خریداران نیز از ماشین لباسشویی آبسال خود که خریداری کره اند راضی بوده اند .

ویژگی های ماشین لباسشویی آبسال

برای ان که بهتر پاسخ سوال ماشین لباسشویی آبسال خوبه؟ را متوجه شوید می خواهیم ویژگی ها و معایب ماشین لباسشویی آبسال را ذکر کنیم .

  1. ماشین لباسشویی های آبسال از کیفیت خوبی برخوردار هستند .
  2. برند آبسال لباسشویی های خود را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش روانه بازار می کند
  3. ماشین لباسشویی های آبسال دارای طراحی ایتالیایی می باشد .
  4. قطعات برقی ماتشین لباسشویی های آبسال ساخت اروپا می باشند .
  5. لباسشویی های آبسال معمولا از قیمت خوبی هم برخوردار هستند .
  6. خدمات پشتیبانی و گارانتی ماشین لباسشویی آبسال

    در جواب به سوال ماشین لباسشویی آبسال خوبه؟ بهتره راجع به گارانتی و خدمات پشتیبانی که برند آبسال برای ماشین لباسشویی های خود ارائه می دهد را بررسی کنیم .

  7. در مورد گارانتی باید بیان کنیم که ماشین لباسشویی های آبسال دارای گارانتی دو ساله می باشد .

  8.  

    دو سال گارانتی از تاریخ نصب محصول نیز شروع می شود و حتی برند آبسال این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده است در صورت خرید امکان استرداد و تعویض کالا تا 28 روز پس ازنیز وجود دارد .

     
    لباسشویی تمام اتوماتیک ابسال

    موتور ماشین لباسشویی آبسال ساخت کجاست ؟
    شرکت آبسال در سال 1335 تحت نام شرکت سهمی لعاب دار ایرانی در کشور ایران نیز افتتاح شده است. در ابتدا آبسال در زمینه تولید کتری و قوری و ظروف لعابی نیز فعالیت می کرد و پس از گذشت چند اسل در زمینه تولید ماشین لباسشویی ها و کولر ها و بخاری  نیز فعالیت خود را به صورت حرفه ای آغاز کرد . پس در پاسخ به سوال ماشین لباسشویی آبسال ساخت کجاست باید بیان کنیم که ساخت کشور ایران می باشد و آبسال دارای دو کارخانه در دو شهر تهران و ساوه نیز می باشد .
    قیمت ماشین لباسشویی آبسال (ABSAL)
    پس از بررسی معایب ماشین لباسشویی آبسال می خواهیم در مورد قیمت آن نیز صحبت کنیم . در کل با توجه به آن که برند آبسال ساخت کشور ایران می باشد گرچه ماشین لباسشویی های آن دارای طراحی ایتالیا بوده و قطعات برقی هم ساخت اروپا می باشد اما با این حال چون در داخل ایران ساخته می شوند از قیمت بسیار مناسب تری نسبت به ماشین لباسشویی های خارجی برخوردار می باشند .

     

     

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش