محاسبه میزان مصرف لوازم خانگی

محاسبه میزان مصرف لوازم خانگی

 

 در اینجا نحوه، گام به گام  ان آمده است

هر آنچه که باید در مورد نحوه محاسبه میزان مصرف یک لوازم خانگی، رده انرژی و کدام لوازم بیشترین مصرف انرژی را بدانید.
وقتی شارژر تلفن را به برق وصل می‌کنید، مصرف انرژی شما افزایش می‌یابد. مقداراین افزایش اندک است، اما، وقتی وسایل مختلفی دارید که انرژی بیشتری از نیاز مصرف می کنند، هزینه ها به سرعت افزایش می یابد.

بهترین راه برای صرفه جویی در هزینه، یادگیری نحوه محاسبه میزان مصرف یک لوازم خانگی و موثرترین تکنیک ها و روش ها برای صرفه جویی در هزینه های انرژی است. قابل ذکر است که سیستم برچسب انرژی اخیراً تجدید نظر شده است. بنابراین، شما باید چند لحظه را صرف مطالعه در مورد سیستم برچسب انرژی جدید کنید.

چگونه کلاس انرژی یک لوازم خانگی را درک کنیم؟
اگرچه سیستم انرژی تغییر کرده است، اساس یکسان است. یک دستگاه درجه A به طور قابل توجهی کارآمدتر از یک دستگاه درجه F یا G است. در حالی که اکنون دسته های اضافی وجود دارد که به آنها AA و حتی AAA گفته می شود، فرض یکسان باقی می ماند. به طور خلاصه، به رتبه انرژی دستگاه خود نگاهی بیندازید تا ببینید چقدر انرژی مصرف می کند.

اگر دستگاهی دارید که انرژی زیادی مصرف می‌کند، به طیف وسیعی از محصولات کلاس  نگاهی بیندازید، آنها به شما کمک می‌کنند تا در مصرف انرژی، زمان و هزینه صرفه‌جویی کنید، بدون اینکه از کیفیت و کارایی کاسته شود. به عنوان مثال، ماشین لباسشویی با برچسب انرژی A مصرف را حداقل 35٪ در مقایسه با ماشین لباسشویی کلاس D/E کاهش می دهد که باعث صرفه جویی در انرژی، هزینه و محیط زیست می شود.

چگونه بفهمیم که یک لوازم خانگی انرژی زیادی مصرف می کند؟
برچسب های انرژی راهنمای سریعی برای بهره وری انرژی هستند. همه دستگاه‌ها باید تعداد واتی را که در حین استفاده استفاده می‌کنند به شما بگویند. برای بررسی میزان مصرف انرژی، عدد وات را در نظر بگیرید و آن را در تعداد ساعات استفاده از دستگاه ضرب کنید.

همچنین می توانید با خواندن برچسب انرژی متوجه شوید که دستگاه چقدر انرژی می تواند مصرف کند. به عنوان مثال، ماشین لباسشویی Candy RapidO،و لباسشویی هایی با موتور های  BLDC بهترین در کلاس لوازم خانگی است، در واقع مصرف آنها از 45 کیلووات ساعت شروع می شود.

این همچنین در مقایسه با میانگین مصرف یک ماشین لباسشویی کلاس انرژی G، که تقریباً 100 کیلووات ساعت است، یک مقدار شگفت انگیز است.

اگر می خواهید ببینید که آیا دستگاه بیش از حد انرژی مصرف می کند، باید میزان مصرف را با آنچه راهنمای سازنده می گوید مقایسه کنید. اگر به طور قابل توجهی بالاتر است، دستگاه شما مشکل دارد و به طور موثر کار نمی کند. این دستگاه نیاز به  سرویس دوره ای و بازدید خواهد داشت.
 

یاد بگیرید که چگونه به طور موثر رتبه انرژی یک لوازم خانگی را بخوانید
رتبه بندی انرژی به صورت حروف با ستاره هایی که در کنار آنها ذکر شده است، نوشته می شود. یک نگاه سریع به برچسب به شما می گوید که آنها چند ستاره دارند. هرچه تعداد ستاره‌ها بیشتر باشد، دستگاه بازده انرژی بیشتری دارد.

در حالی که وسایل کوچکتر اغلب انرژی کمتری مصرف می کنند، این تضمین نمی شود. به همین دلیل است که همه لوازم خانگی دارای برچسب هستند و قبل از اینکه متعهد به خرید شوید، باید نگاهی بیندازید.

کدام وسایل بیشترین مصرف انرژی را دارند؟
هنگام در نظر گرفتن اینکه کدام لوازم برقی بیشتر مصرف می کنند، مهم است که زمان  را در نظر  بگیرید. به عنوان مثال، دستگاهی که دائماً مورد استفاده قرار می گیرد، احتمالاً مصرف کلی بیشتری نسبت به کالایی دارد که گهگاه از آن استفاده می شود.

به همین ترتیب، هر وسیله ای که به خوبی نگهداری نشود، برق بیشتری مصرف می کند. به همین دلیل است که توصیه می شود ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی خود را بهداشتی و کارآمد نگه دارید. انتخاب محلول مناسب مانند  سرکه سفید و جوش شیرین و پودر های جرمگیر موجود در بازار پاک کنندهای بسیار مهمی هستند که به شما امکان می دهند با کاهش میزان رسوب داخل دستگاه، مصرف برق را کاهش دهید و از این طریق به افزایش طول دستگاه نیز کمک می کنند. 
در پایان روز، بهترین انتخاب برای مصرف انرژی کمتر، خرید محصولات انرژی کلاس A است، مانند طیف گسترده ای از بهترین محصولات پاکشوما و ابسال

برای مشاوره و راهنمایی با مشاورین ما تماس بگیرید 

65513334

65513335

65513336

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش