از چه موادی و با چه مارکی برای شستشوی ظروف استفاده کنیم ؟

یکی از لوازم مدرنی که در عصر حاضر به منظور بهبود کیفیت بشر وارد خانه های و آشپزخانه های ما شده است ، ماشین ظرفشویی می باشد. که خرید و استفاده از آن دیگر به به یک عادت مدرن تبدیل گردیده است. بی گمان بر شما پوشیده نیست که همواره انتخاب و خرید ماشین ظرفشویی مناسب یک چالش بوده و توجه به کیفیت و امکانات ارائه شده در هنگام خرید این وسیله از اهمیت بالایی برخوردار است. اما این تازه شروع کار است.


شاید انتخاب و خرید یک ماشین ظرفشویی با کیفیت و امکانات که ساخت یک مارک معتبر و خوب باشد از اهمیت بالایی برخوردار باشد.

اما این کار به تنهایی شستشوی تمیز ظروف شما را تضمین نمی کند. بلکه علاوه بر تهیه ماشین ظرفشویی مناسب ، شما نیاز دارید که در تهیه مواد شوینده مناسب نیز دقت لازم را به خرج دهید. چرا که تهیه یک ماده شوینده مناسب و با کیفیت ، علاوه بر این که شستشوی رضایتمندانه ای را برای ظروف شما به همراه خواهد داشت؛ از نظر اقتصادی نیز برای شما بصرفه خواهد بود. لذا انتخاب یک ماده شوینده خوب دارای اهمیت بالایست.


بعلاوه این روزها اخبار حکایت از این دارد ، که به تازگی برخی مواد شوینده بی کیفیت و تقلبی ، با جعل برخی مارک های معتبر ، وارد بازار شده اند. بنابر این بهتر است در هنگام خرید مواد شوینده مورد نظر ، دقت بیشتری داشته باشیم. 


با ما همراه باشید

انواع مواد شوینده ماشینهای ظرفشویی

 

داشتن بهترین بازده از ماشین ظرفشویی و به طور کلی هر وسیله دیگر ، نیازمند اطلاع و پیروی از برخی اصول است. یکی از این اصول که در بهره وری مناسب تر و مفید تر  از ماشین ظرف شویی تاثیر به سزایی دارد ، مواد شوینده استفاده شونده در آن می باشد.

 در دید کلی مواد شوینده ماشین های ظرفشویی ، با توجه به شکل و ماهیتشان به سه دسته عمده تقسیم می شوند. که عبارت است از شوینده های پودری ، شوینده های قرصی و شوینده های ژله ای.

هر کدام از این مواد دارای ویژگی های مخصوص خود می باشند. قرص‌ها قدرت بالاتری در شستشو دارند ، ژل ها شستشوی ملایم تری داشته و پودر‌ها قیمت پایین تری دارند. که هر یک توسط برندهای مختلف و در انواع مختلف تولید و توزیع می شوند.


شوینده های قرصی شکل ماشین ظرفشویی

 

شوینده های قرصی خود در سه نوع قرص معمولی ، قرص کوانتوم و قرص همه کاره در بازار موجود می باشند. استفاده از این شوینده ها در صورتی که مایل به استفاده راحت تر از ماشین ظرفشویی تان هستید به شما پیشنهاد می شود.

مخصوصا ما قرص های کوانتومی را برای هر نوعی از ماشین ظرفشویی ، پیشنهاد می کنیم. چرا که تجربه ثابت کرده است که نتیجه استفاده از این قرص ها ، تمیزی بی نظیر در ظروف شست و شو شده است. علاوه بر این قرص کوانتوم پوسته ژله ای و قابل حل در آب دارد. این امر سبب می شود که شما حتی از کندن پوست قرص نیز معاف باشید.


نوع دیگر از قرص ها که طرفداران مخصوص خود را دارا می باشد ، قرص همه کاره می باشد. فرمولاسین این قرص به نحوی طراحی شده است که علاوه بر قرص کلاسیک ، حاوی نمک و جلا دهنده نیز می باشد. تنها تفاوت اصلی بین این قرص و قرص کوانتوم ، فناوری درخشش فوق العاده قرص کوانتوم می باشد که به عنوان ویژگی منحصر به فرد قرص کوانتوم شناخته می شد.

توجه داشته باشید که وقتی از قرص استفاده می کنید ، نمک و مایع جلا دهنده خیلی کم استفاده می گردند. بنابر این اگر پس از مدتی متوجه شدید کارایی دستگاه کم می شده است ؛ چندبار از ژل استفاده کنید تا رزین داخل ماشین ظرفشویی احیا شده و به حالت اول باز گردد.


شوینده های پودری شکل ماشین ظرفشویی

 

شوینده های پودری شکل از قیمت پایین تری نسبت به دیگر شوینده ها برخوردارند و از این رو به صرفه تر می باشند. ولیکن در هنگام خرید باید توجه داشته باشید که یک پودر اصل و خوب را خریداری نمایید. همچنین باید مراقب باشید که پودر تقلبی به شما نفروشند.

چرا که این روزها پودرهای تقلبی در بازار خیلی زیاد شده اند. اما چنان که به قیمت زیاد اهمیت نمی دهید و تنها کیفیت بهتر کار برایتان مهم است ، در این صورت قرص ها بهترین گزینه هستند و توصیه می کنیم که از آن ها بهره بجویید.


شوینده های ژله ای شکل ماشین ظرفشویی

 

در حال حاضر شوینده های ژله ای به صرفه ترین و بی ضرر ترین شوینده های موجود ، برای دستگاه های ظرفشویی هستند. این شوینده ها خواصی مشابه با پودر دارند و همچنین از مزایایی چون حلالیت سریع ، عدم رسوب در دستگاه ، کم حجم بودن و مقرون بصرفه بودن را دارا می باشند.

همچنین توجه به این نکته نیز حائز اهمیت است که استفاده این ها به همراه مقدار متناسب نمک و مایع جلا دهنده ، می تواند این محصول را به بهترین ماده شوینده ماشین ظرفشویی تبدیل نماید.


 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش