جرم گیری و تمیز کردن ماشین ظرفشویی

جرمگیری ماشین ظرفشویی
ماشین ظرفشویی یکی از پر کاربردترین وسیله های برقی منزل می باشد. شسشتشوی مکرر ظروف کثیف در دستگاه منجر به کثیف شدن بدنه ماشین ظرفشویی و جمع شدن مقداری چربی و پسماند غذا در دستگاه خواهد شد. بنابر این لازم است که ماشین ظرفشویی هر چند وقت یک بار شستشو و جرم گیری شود.  نحوه تمیز کردن ماشین ظرفشویی بدین ترتیب می باشد:
ابتدا تمامی سبدها و بخش های متحرک قابل جدا شدن را از ماشین ظرفشویی خارج کرده و ترجیحا با استفاده از آب و سرکه شستشو دهید
تمیز کردن سوراخ های ریز آب فشان های بالا و پایین با استفاده از سوزن یا خلال دندان
خارج کردن و تمیز کردن فیلتر قسمت خروجی آب. این فیلتر به دلیل قرار گرفتن در قسمت کف ماشین ظرفشویی، بسیار چرب و کثیف است و با شستشوی معمولی تمیز نمی شود . برای تمیز کردن آن می توان یک محلول از آب، جوش شیرین و مایع ظرفشویی درست نموده و با یک فرچه یا مسواک با استفاده از محلول فیلتر را شستشو دهید.
تمیز کردن واشر درب ماشین ظرفشویی با استفاده از پارچه آغشته با سرکه و اشیاء باریک برای نقاط دور از دسترس
پاکسازی کلی فضای داخل ماشین ظرفشویی با استفاده از آب و سرکه (می توان کل فضا  را با سرکه اسپری کرد و سپس با استفاده از اسفنج و یک پارچه تمیز کنید
موسسه خدمات فنی قهرمانی
اولین نمایندگی مجاز پاکشوما در اندیشه

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش