روشی عالی برای از بین بردن چرک از یقه و آستین پیراهن و تی شرت مردانه

یکی از مشکلات لباس های روشن این است که یقه و آستین آن چرک می شود که گاهی اوقات نمی توان آن را خارج کرد. برای از بین بردن این چرک باید از ترکیبات دیگری استفاده کنید.

 

چگونه آستین و یقه پیراهن را بشوییم و لکه ها را از بین ببریم؟

 

شاید پاک کردن لکه های یقه و آستین پیراهن غیرممکن به نظر برسد، اما نگران نباشید. در این مطلب روش ها و نکاتی را برای شستن آستین و یقه پیراهن در خانه ارائه کرده ایم. آیا انواع لکه برهای بدون نسخه را برای از بین بردن لکه های یقه و آستین امتحان کرده اید و لکه ها هنوز وجود دارند؟ اگر چنین است، نگران نباشید!
شستن لکه های روی یقه و آستین پیراهن گاهی باعث ایجاد لکه های بیشتر یا هاله زرد می شود. این حالت زمانی رخ می دهد که یقه ها در تماس مستقیم با عرق باشند. علاوه بر این، این لکه ها ممکن است در اثر تاثیر مواد آرایشی ایجاد شوند.
به عبارت دیگر، آستین‌ها اغلب کثیف‌تر از دست‌های شما هستند و در نتیجه، قسمت‌هایی از پیراهن شما بیشتر کثیف و لکه می‌شوند.
به همین دلیل باید به آستین ها و یقه ها توجه ویژه ای داشته باشید و قبل از قرار دادن پیراهن ها در ماشین لباسشویی اقدامات لازم را انجام دهید. با این روش مطمئن خواهید شد که پیراهن ها کاملا تمیز و بدون لک خواهند بود.
در این قسمت از رازهای خانه داری imenservice نکاتی وجود دارد، توجه کنید که کدام راحت تر و مناسب تر است و آن را انتخاب کنید.

 

با چرک مرده یقه و آستین لباس را چه می کنید؟


 

 

رفع چرک یقه با سرکه سفید

اثر سفید کنندگی سرکه سفید روی روی به خوبی شناخته شده است و از این محصول در بسیاری از خانه ها استفاده می شود. عملکرد ماده شوینده را افزایش می دهد و به ویژه بر لکه های ناشی از تعریق تأثیر می گذارد.



برای سفید کردن پیراهن با این ماده:
ابتدا قبل از قرار دادن لباس در ماشین لباسشویی دو قاشق سوپ یک قاشق از آن را با یک لیوان آب حل کنید. سپس این مخلوط را با مسواک روی لکه ها بریزید. سپس آن را به مدت 30 دقیقه بگذارید. سپس لباس ها را با آب بشویید. در نهایت آنها را در ماشین لباسشویی قرار دهید.
ترکیب سرکه و نمک:
مقداری آب گرم و یک فنجان سرکه در یک قابلمه بریزید سپس یک چهارم پیمانه نمک به آن اضافه کنید و اجازه دهید یقه و آستین لباس شما یک ساعت در این محلول بماند سپس لباس را طبق معمول بشویید.


چرک گردن و آستین را با جوش شیرین تمیز کنید

 

درست مانند سرکه سفید و جوش شیرین می تواند لباس ها را سفید کند. ابتدا 4 قاشق غذاخوری از آن را با آب حل کنید. سپس مانند دستورهای قبلی مخلوط را روی لکه ها ریخته و پس از آبکشی در ماشین لباسشویی قرار دهید.
جوش شیرین و خمیر سرکه
از سرکه و جوش شیرین خمیری درست کنید و روی لکه ها بگذارید و بگذارید کمی بماند سپس خمیر را خوب روی لکه پخش کنید تا از بین برود.


برای از بین بردن چرک گردن از روی یقه لباس از چه موادی استفاده کنم؟


 

بهترین مواد شوینده برای از بین بردن چرک یقه و آستین

 

 

کرم تارتار
2 قاشق غذاخوری کرم تارتار را در 4 لیتر آب گرم بریزید و سپس پیراهن را به مدت یک ساعت در این محلول قرار دهید و سپس طبق معمول پیراهن را بشویید.



آمونیاک
ابتدا مقدار مساوی آب و آمونیاک را با هم مخلوط کنید. سپس مخلوط آب و آمونیاک را با مسواک روی لکه بمالید، همانطور که در دستورالعمل بالا ذکر شد. در نهایت لباس ها را داخل ماشین لباسشویی گذاشته و با دمای مناسب بشویید.



آسپرین پودر شده
اگر لکه آستین یا یقه شما پاک نشد، نصف فنجان آب گرم و ۲ عدد آسپرین پودر شده را در ظرفی بریزید و مخلوط کنید، سپس لکه را به مدت ۲ تا ۳ ساعت در محلول بگذارید تا لکه پاک شود.
روش های موثر برای از بین بردن چرک و کثیفی از یقه
بهترین راه حل برای از بین بردن چرک یقه و آستین



ظرفشویی با صابون
صابون ظرفشویی همچنین می تواند به از بین بردن لکه های یقه و آستین کمک کند. برای از بین بردن لکه ها با صابون ظرفشویی مراحل زیر را دنبال کنید.
• ابتدا آب و صابون را روی لکه بریزید. سپس کف صابون درست کنید و خوب مالش دهید.
• علاوه بر این می توانید لباس های لک شده را در محلول آب و صابون قرار دهید تا خیس بخورد تا لکه از بین برود.
• در نهایت لباس ها را داخل ماشین لباسشویی بگذارید.



از پراکسید هیدروژن استفاده کنید
اگر از هر روشی برای از بین بردن لکه از روی آستین و یقه خود استفاده کرده اید، اما لکه باقی مانده است، به عنوان آخرین راه، می توانید از پراکسید هیدروژن استفاده کنید، به این ترتیب مقداری آب گرم و پراکسید هیدروژن را مخلوط کرده و مدتی لکه را بگذارید. . یک ساعت یا بیشتر در آن خیس کنید و سپس طبق معمول بشویید.


چگونه چرک یقه و آستین را تمیز کنیم؟

• برای از بین بردن لکه روی یقه و آستین لباس، یکی از روش های بالا را برای تمیز کردن یقه و آستین انتخاب کنید.
• همیشه مراقب باشید زیرا ممکن است برخی از لباس های ظریف در اثر تماس با آمونیاک یا جوش شیرین از بین بروند.
• این محصولات را به قسمت تغییر رنگ لباس بمالید.
• در صورتی که دور یقه یا لبه آستین چرک کم باشد با شستشوی اولیه و اصلی می توان آن را خارج کرد.


 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش