راهنمای گام به گام برای از بین بردن کامل لکه نرم کننده از روی پارچه

راهنمای گام به گام برای از بین بردن کامل لکه نرم کننده از روی پارچه


 


راهنمای گام به گام برای از بین بردن کامل لکه نرم کننده از روی پارچه

 

وقتی لباس‌هایتان را برای شستن قرار می‌دهید و به آن نرم‌کننده اضافه می‌کنید، انتظار دارید لباس‌های تازه و تمیزی بعد از چرخه شست‌وشو داشته باشید. با این حال، گاهی اوقات، لکه‌های نرم‌کننده رخ می‌دهند، و در نهایت شما یک تکه لباس با لکه‌های چرب روی آن خواهید داشت. در بیشتر موارد، چنین لکه های نرم کننده پارچه را می توان به راحتی با یک دور دیگر در چرخه شستشو از بین برد. با این حال، این به جنس لباس و دمای چرخه شستشوی شما نیز بستگی دارد. اگر به دنبال حذف کامل چنین لکه‌هایی هستید و یاد می‌گیرید که چگونه از بروز آن‌ها جلوگیری کنید، برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب بروید!

شاید برای شما هم مفید باشد

راهنمای از بین بردن لکه های زرد از روی کفش 


 

لوازم مورد نیاز شما

ابتدایی ترین تجهیزاتی که نیاز دارید فضایی برای شستن و آبکشی لباس است. حوض یا ظرف خیساندن بهترین کار را دارد. شما همچنین به سرکه سفید، مواد شوینده معمولی خود، مقداری سفید کننده و آب نیاز دارید.

 

راهنمای گام به گام از بین بردن لکه ها

  • ابتدا تکه لباس آسیب دیده را بردارید. اگر روی لباس‌های خیس لکه‌های نرم‌کننده می‌بینید، قبل از قرار دادن آن در خشک‌کن با لکه مقابله کنید. قرار دادن لباس های لکه دار در خشک کن باعث لجبازی بیشتر لکه می شود.
  • اگر لکه روی یک تکه لباس خشک است، ناحیه آسیب دیده را با آب مرطوب کنید.

     

برای لکه های سبک:

برچسب لباس را بررسی کنید تا متوجه شوید که آیا لباس شما با آب گرم قابل شستشو است یا خیر. برخی از لباس‌ها منحصراً نیاز به شستشو با آب سرد دارند تا از چروکیدگی جلوگیری شود. به نمادهای مختلف لباسشویی توجه کنید .


 

  • لکه های سبک را می توان به راحتی با دو روش پاک کرد. روش اول شامل ریختن چند قطره مواد شوینده روی لکه و شستشوی ملایم آن با یک برس مو است. پس از شستشو، به سادگی لباس آسیب دیده را دوباره در محل شستشو قرار دهید.
  • روش دوم مستلزم آن است که یک فنجان سرکه سفید را به آب شستشو اضافه کنید و اجازه دهید لباس ها یک دور دیگر از چرخه کامل شستشو و آبکشی را بگذرانند. آب شستشو باعث رقیق شدن سرکه می شود و به از بین بردن لکه ها کمک می کند.
  • پس از خلاص شدن از شر لکه های نرم کننده، اجازه دهید لباس شما خشک شود.
  • اگر هنوز لکه های نرم کننده روی لباس خود مشاهده می کنید، به سادگی این روند را تکرار کنید.






  •  
  •  
  •  
  •  

  •  

برای لکه های سرسخت:

برای لکه های سرسخت تر، می توانید از مواد شوینده مایع غلیظ روی ناحیه آسیب دیده استفاده کنید. مسواک زدن ملایم نیز می تواند به تشویق کمک کند. پس از شستشو، لباس خود را برای چند دقیقه خیس کنید.

 

  • لباس را در صورت امکان با آب گرم بشویید. به الزامات لباس خود توجه داشته باشید و در صورت لزوم آن را با آب سرد بشویید.
  • بگذارید لباس شما خشک شود.

  •  

جلوگیری از لکه های نرم کننده پارچه

 

می دانیم که پیشگیری بهتر از درمان است. لکه های نرم کننده پارچه ممکن است اتفاق بیفتد اگر مقدار زیادی از آن را به ظرف لباسشویی خود اضافه کنیم یا به طور تصادفی آنها را مستقیماً روی لباس خود بریزیم. با انجام اقدامات فعال برای رقیق کردن نرم کننده پارچه، ریختن آن در دستگاه پخش یا چرخه پر از آب، می توانیم به راحتی از وقوع چنین حوادثی جلوگیری کنیم.

خبر خوب این است که لکه های نرم کننده پارچه به ندرت دائمی هستند. این بدان معنی است که اگر به طور تصادفی روی لباس‌های استوایی مورد علاقه‌تان لکه‌های چرب پیدا کردید ، برای بیرون آوردن آنها مشکلی نخواهید داشت.

 

 


ایمن سرویس اولین نمایندگی مجاز ابسال پاکشوما در اندیشه

 

شماره های تماس ما :

02165513334

02165513336

09362504448

قهرمانی

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش