چگونه یک ماشین ظرفشویی سوراخ شده را تعمیر کنیم​​​​​​​؟ زنگ زدگی

رفع سوراخ شدگی و پوسیدگی کف (سینک) ماشین ظرفشویی در اندیشه و شهریار

چگونه یک ماشین ظرفشویی سوراخ شده را تعمیر کنیم؟ زنگ زدگی  

 

 

اگر زنگ زدگی در همان مراحل اول برطرف نشود به مرور، و در زمان خیلی کوتاه باعث خوردگی آن قسمت شده و کاملا سوراخ می شود. نمک و مایع جلادهنده به هیچ وجه نباید مستقیما روی بدنه استیل قرار بگیرند. همکاران ایمن سرویس طی بازدید از ماشین ظرفشویی های مشتریان که منجر به سوراخ شدن و خوردگی عمیق در استیل ماشین ظرفشویی شده است دریافتیم و در تمام این موارد مصرف کننده هنگام اضافه کردن مایع جلادهنده و یا نمک از قیف مخصوص استفاده نمیکنند و رد مایع جلادهنده کنار لبه مخرن آن و همچنین دانه های نمک کف ماشین ظرفشویی مانده و چون این مواد بسیار واکنش های اسیدی دارند باعث زنگ زدگی و خوردگی لایه استیل می شوند.

طریقه های مختلفی برای رفع سوراخ شدگی کف ظرفشویی وجود دارد که میتوان از جوشکاری استیل ،و یا استفاده از خمیر های میل بوکس و یا خمیر اپوکسی  استفاده نمود .
همکاران ما با بهترین و مناسب ترین قیمت اقدام به دمونتاژ دستگاه و رفع خرابی انها خواهند نمود .
دمونتاژ دستگاه ظرفشویی دارای پیچیدگی هایی ست که میبایست توسط متخصصین این دستگاه انجام شود و دستکاری کردن این دستگاه گاها هزینه های سنگینی را برای مصرف کننده به همراه خواهد داشت 

 

مجموعه ایمن سرویس نمایندگی مجاز پاکشوما ،ابسال ،و سپهرالکتریک با همکاری که به طور رسمی با این شرکتها دارد در رابطه به تهیه سینک ظرفشویی های تولیدی این شرکتها میتواند نسبت به تعویض کامل سینک ظرفشویی اقدام نماید .(در صورتی که پوسیدگی بمراتب زیاد بود و امکان رفع ان با روشهایی که عنوان کردیم نباشد )
ضمنا مجموعه ما در امر تعمیر انواع ظرفشویی با برندهای مختلف اماده خدمت رسانی میباشد
ظرفشویی های ال جی ،سامسونگ ،بوش ؛بکو ،زیمنس ،مجیک ،کرال،زیرووات،کندی ،،جنرال ادمیرال و انواع ظرفشویی های رومیزی و کابینتی 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش