نحوه شستن رومیزی و سفره نایلونی با ماشین لباسشویی ، شستشوی نایلون

رومیزی های وینیل امروزی در هر شکل و سبکی وجود دارند. آنها برای استفاده در محیط داخلی و خارجی و همچنین سهولت مراقبت طراحی شده اند. با این حال، سفره‌های وینیل به کمی نگهداری نیاز دارند تا اطمینان حاصل شود که سال‌ها دوام خواهند داشت، زیرا مشکلات طولانی‌مدت می‌تواند شامل لکه‌ها، چین و چروک‌ها و کپک‌ها باشد. شست و شوی منظم با آب و صابون ظرفشویی کمک می کند تا سفره شما عاری از لکه و کپک باشد و می تواند پس از هر بار استفاده برای اطمینان از ماندگاری پارچه شما انجام شود. با این حال، ممکن است بعد از هر سه بار استفاده نیاز به شستشوی ماشینی باشد.

آنچه شما نیاز دارید:

 

تجهیزات / ابزار

  • پارچه یا اسفنج نرم
  • ماشین لباسشویی یا وان حمام
  • شلنگ باغچه
  • خط لباس

مواد

  • شوینده ملایم لباسشویی یا ظرفشویی
  • ایزوپروپیل الکل یا پراکسید هیدروژن (برای لکه ها)
  • سرکه سفید مقطر
  • لوله حمل و نقل مقوایی
  • دستورالعمل ها

     

  •  مواد شوینده :مواد شوینده ملایم یا صابون ظرفشویی
  • دمای آب :سرد یا گرم
  • نوع چرخه:ظریف
  • نوع چرخه: خشک کردن خشک کن روی کم
  • درمان های خاص:لکه ها را با پراکسید هیدروژن یا ایزوپروپیل الکل درمان کنید
  • تنظیمات اتو:کم
  • چند بار شستشو:بعد از هر سوم استفاده شستشو با ماشین لباسشویی

نحوه شستن رومیزی  و سفره نایلونی

 

زمانی فرا می رسد که رومیزی وینیل شما نیاز به تمیز کردن کلی دارد. این را می توان در ماشین لباسشویی با استفاده از آب سرد، مواد شوینده ملایم و چرخه "ملایم" انجام داد.

سفره خود را در ماشین لباسشویی قرار دهید

سفره را به تنهایی و بدون هیچ گونه لباس پارچه ای به ماشین لباسشویی اضافه کنید.

مواد شوینده اضافه کنید

با استفاده از مقدار توصیه شده روی بطری، یک ماده شوینده ملایم به دستگاه خود اضافه کنید. مطمئن شوید که بدون سفید کننده است و سفید کننده مستقیم به دستگاه اضافه نکنید. سفید کننده کلر یا پاک کننده های مبتنی بر سفید کننده می تواند وینیل را خشک کرده و باعث ترک خوردن آن شود.
 

چرخه را تنظیم کنید

چرخه ماشین لباسشویی را روی "لطیف" یا "delicate" تنظیم کنید و ماشین را روشن کنید.

بند خشک کن یا کهنه پهن کن

 

پس از اتمام چرخه، سفره را از ماشین لباسشویی بردارید و روی یک خط آویزان کنید تا خشک شود. آویزان کردن آن در آفتاب مستقیم به مدت چند ساعت باعث از بین رفتن کپک فعال می شود.

رفع چین و چروک

اگر رومیزی وینیل شما چروک شده بیرون آمد، آن را با چند حوله سنگین در خشک کن قرار دهید. خشک کن را به مدت دو تا سه دقیقه روی حرارت کم قرار دهید. نزدیک بمانید و اجازه ندهید سفره بیش از حد گرم یا آب شود. اگر چین و چروک ها همچنان برجسته هستند، این روند را تکرار کنید.

نحوه شستشوی دستی پارچه وینیل و رومیزی

 

ریزش ها برنده و کریستالی(نمک و شکر) را به سرعت پاک کنید

همیشه نشت روی یک سفره وینیل را به سرعت پاک کنید. برای جلوگیری از خراشیدگی سطح، از آب گرم، پارچه یا اسفنج نرم و مواد شوینده ملایم ظرفشویی استفاده کنید.

 

سفره خود را از قبل بشویید

پارچه خود را آویزان کنید و آن را به خوبی بشویید (با استفاده از شلنگ باغچه).

پشت و رو را پاک کنید

یک پارچه سفید تمیز را با سرکه مقطر سفید آغشته کنید و رومیزی وینیل را در دو طرف جلو و پشت آن پاک کنید.​​​​​​​

آویزان برای خشک کردن

سفره خود را به بند رخت آویزان کنید و اجازه دهید بدون آبکشی سرکه خشک شود. (پارچه شما بوی ترشی نمی دهد. قول می دهیم!)​​​​​​​

نکته
می‌توانید از همین نکات تمیزکننده برای پوشش‌های وینیل که برای محافظت از مبلمان در فضای باز استفاده می‌شوند، استفاده کنید.​​​​​​​

 

درمان لکه روی سفره های رومیزی

لکه های غذا را با مخلوط کردن محلولی از یک قسمت آب با یک قسمت پراکسید هیدروژن درمان کنید. یک پارچه تمیز و سفید را اشباع کنید و آن را روی ناحیه لکه دار بمالید. اجازه دهید محلول چند دقیقه بماند و سپس سفره را با یک پارچه مرطوب و سفید دیگر پاک کنید. برای لکه های سنگین، سعی کنید از پراکسید هیدروژن مستقیم استفاده کنید. از قسمت بیرونی لکه به سمت مرکز کار کنید تا از پخش شدن آن جلوگیری کنید و همیشه با یک پارچه سفید تمیز و مرطوب بشویید.
لکه های چربی را فورا با یک پارچه تمیز و مرطوب آغشته به الکل ایزوپروپیل (مالشی) تمیز کنید. از قسمت بیرونی لکه به سمت مرکز کار کنید. این از گسترش آن جلوگیری می کند. پس از از بین رفتن لکه، محل را با یک پارچه سفید آغشته به آب بشویید و سپس در هوا خشک کنید.​​​​​​​

 

 

 

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش