سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی ایندوزیت در اندیشه ، شهریار ، ملارد

سرویس و تعمیرات ماشین لباسشویی ایندزیت در اندیشه و شهریار

مشکلات و عیب یابی

ماشین لباسشویی ایندزیت مانند هر برند دیگری هر از گاهی با مشکل مواجه می شود. ماهیت ماشین همان چیزی است که باعث ایجاد مشکلات در طول زمان می شود. برخورد به موقع با مشکلات از ایجاد مشکلاتی که در جای دیگری از دستگاه ایجاد می شود یا به حدی خراب می شود که دستگاه کاملاً خراب می شود، جلوگیری می کند. با این حال چندین مشکل معمولی برای اکثر ماشین ها وجود دارد که در طول عمر یک ماشین ایجاد می شود.

طیف وسیعی از مشکلات احتمالی وجود دارد که ممکن است به دلیل سایش در دستگاه یا عوامل محیطی که مستقیماً بر دستگاه تأثیر می گذارد رخ دهد.


 

نشتی آب

هنگام برخورد با نشتی اولین چیزی که باید مورد بررسی قرار گیرد، محیط اطراف از جمله اتصالات و شیلنگ ها است. اغلب اینها اتصال ضعیفی دارند که به چیزی به سادگی نوار لوله کشی در رشته های شیلنگ اتصال به منبع آب نیاز دارد. توانایی شناسایی ماهیت نشتی به این معنی است که صاحب خانه می داند چه زمانی می تواند نشت را برطرف کند و چه زمانی باید با یک مهندس متخصص برای حل مشکل تماس بگیرد.

نشتی همچنین می تواند از توزیع کننده مواد شوینده در نتیجه خرابی تسطیح در حین نصب یا فشار بیش از حد آب رخ دهد. به سادگی صاف کردن مخزن های پودر می تواند مشکل را حل کند.


سرو صدای زیاد دستگاه 

دلایل زیادی برای پر سر و صدا شدن دستگاه وجود دارد، از جمله نصب ضعیف بدنام. مواقعی وجود دارد که براکت ها و پیچ ها به درستی جدا نشده اند. اگر اینها وجود دارد و دلیل سر و صدا مشخص نیست، تماس با یک مهندس واجد شرایط قدم بعدی خواهد بود.


بوی بد دستگاه

ماشین‌های لباسشویی بدبو معمولاً نتیجه تجمع باکتری‌ها هستند، زیرا ماشین به طور مداوم در دمای پایین استفاده می‌شود. ترکیبی از مواد شوینده با دمای پایین و باقیمانده مواد شوینده محل مناسبی برای تجمع باکتری ها است. شستشوی داغ با استفاده از رسوب زدا یا روش تمیز کردن سنتی با استفاده از بی کربنات نوشابه و سرکه سفید با چرخه شستشوی داغ باید این مشکل را به سرعت حل کند.


رفع مشکلات روزمره

بسیاری از مشکلات جزئی عیب یابی که به وجود می آیند مواردی هستند که نیاز به حداقل مداخله از طرف صاحب دستگاه دارند که تقریباً بلافاصله مشکل را حل می کند. انسداد مواد شوینده یا نرم کننده معمولاً با شستن کشوهای توزیع کننده یا تغییر به مواد شوینده مایع برطرف می شود.

دفترچه راهنمای همراه ماشین لباسشویی شما فهرست قابل توجهی از اقدامات عیب یابی را ارائه می دهد، به خصوص زمانی که به نظر می رسد ماشین به گونه ای عمل می کند که مدیریت آن دشوار است. این شامل ماشینی می شود که تخلیه نمی کند یا به درستی پر نمی شود. گاهی اوقات دستگاه نمی چرخد یا چراغ ها شروع به چشمک زدن می کنند و دستگاه خاموش می شود. هنگامی که دستگاه برقی به آن وارد نمی شود، اغلب به راحتی می توان مشکلات را حل کرد. حتی لحظات ناامید کننده ای وجود دارد که احساس می کنید یک ماشین به سادگی ساعت ها به شستشو ادامه می دهد.


حرف اخر

به‌عنوان یک تعمیرکار مستقل ایندزیت، ما با ایندزیت یا توسط ایندزیت قراردادی نداریم، اما با این وجود تجربه زیادی در سرویس‌دهی ماشین‌های آن‌ها داریم. تکنسین های ما دارای صلاحیت بالایی هستند و ما یک برنامه آموزشی داریم که آنها را با آخرین فن آوری ها به روز نگه می دارد زیرا Indesit ماشین های خود را بیشتر توسعه می دهد. هنگام تعمیر دستگاه شما، ما فقط از قطعات یدکی اصلی استفاده می کنیم و کار و قطعات را به مدت یک سال پس از انجام تعمیر تضمین می کنیم.
تعمیرکاران ما به صورت محلی در سراسر شهرستان شهریار مستقر هستند و ما خدمات تعمیرات مشابه یا روز بعد را ارائه می دهیم زیرا تنوع سرویس گسترده ای داریم. شاید چیزی که ما را به مجموعه ای  منتخب تبدیل می کند این واقعیت است که ما تمام تلاش خود را صرف تعمیر و سرویس دستگاه شما با حداقل هزینه میکنیم.

 شما هزینه قطعات و تشخیص / کار را پرداخت می کنید و یک سال ضمانت بخشی از سرویس و خدمات ما است.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش