چگونه از زنگ زدن کارد و چنگال در ماشین ظرفشویی جلوگیری کنیم؟ راهکارها

 

 

چگونه از زنگ زدن کارد و چنگال در ماشین ظرفشویی جلوگیری کنیم؟

 

چگونه از زنگ زدن کارد و چنگال در ماشین ظرفشویی جلوگیری کنیم؟

کارد و چنگال استیل بسیار شیک است. احتمالاً پول زیادی برای آن خرج کرده اید، اما اکنون باید بهترین راه را برای تمیز کردن آن بدون آسیب رساندن به آن پیدا کنید. ماشین ظرفشویی در مورد فولاد ضد زنگ آنقدرها که فکر می کنید قابل اعتماد نیست، زیرا در برخی موارد، هنوز با آن لکه های زنگ زده زشت مواجه هستید.

برای کمک به شما، می‌خواهیم با جزئیات به فولاد ضد زنگ نگاهی بیندازیم، نحوه جلوگیری از زنگ‌زدگی را بررسی کنیم و مطمئن شویم که بیشترین بهره را از کارد و چنگال جدید خود می‌برید.

اگر هنوز به پشتیبانی نیاز دارید، imenservice می تواند به شما کمک کند تا بهترین کمک را در همان روز به شما ارائه دهد.

 

راهنمای فولاد ضد زنگ

بنابراین، بیایید نگاهی گذرا به فولاد ضد زنگ بیندازیم. فولاد ضد زنگ نوع خاصی از فولاد است که با کروم و نیکل ذوب شده است. این به فولاد به ترتیب مقاومت در برابر زنگ زدگی و اسید را می دهد.

یک محصول فولاد ضد زنگ با کیفیت خوب حاوی 10٪ نیکل و 18٪ آلیاژهای کروم است. این باعث می شود که آن را بسیار گران تر از سایر انواع فولاد ضد زنگ به نظر برساند. به طور کلی، رنگ آن بسیار روشن و سفیدتر است. با توجه به آنچه گفته شد، عامل کلینچ بیشتر این است که این نوع آلیاژها به جای اینکه کاملاً بدون لکه باشند، آنها را در برابر لکه مقاوم می کنند.

به طور کلی متوجه خواهید شد که قاشق و چنگال از مقاومت بالایی در برابر خوردگی برخوردار هستند، اما تیغه چاقو کمی متفاوت است. این از نوع سخت تری از فولاد ساخته شده است که دارای لبه ای بادوام است تا بتوانید غذا را راحت تر برش دهید، اما احتمال لکه شدن زنگ زدگی را نیز افزایش می دهد.

خوشبختانه، کارهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید که خطر زنگ زدگی را به حداقل می رساند.

 

چگونه از زنگ زدگی جلوگیری کنیم؟

 

بنابراین، چند کار وجود دارد که می توانید برای جلوگیری از ایجاد زنگ زدگی انجام دهید. بیایید برخی از کاربردی ترین برنامه ها را با هم پوشش دهیم:

قبل از اینکه چیزها را در ماشین ظرفشویی قرار دهید، آنها را بشویید. باقیمانده غذای نمکی یا اسیدی روی کارد و چنگال لکه دار می شود، بنابراین اگر آن را بردارید، خطر آن را کاهش می دهید.


اطمینان حاصل کنید که ظروف خود را در اسرع وقت بشویید زیرا ماندن کارد و چنگال کثیف در داخل ماشین ظرفشویی برای مدت طولانی نیز منجر به ایجاد لکه می شود.

اگر کارد و چنگال شسته شده و هنوز خیس است، گذاشتن آن برای مدت طولانی نیز منجر به لکه می شود، بنابراین هر چه زودتر آن را خشک کنید.

شما می توانید این کار را با باز کردن درب و اجازه دادن به آنها در هوای خشک انجام دهید یا پس از اتمام برنامه ماشین ظرفشویی آن را با دست خشک کنید.


 

سعی کنید از قرار دادن هر چیزی در ماشین ظرفشویی که دارای دسته پلاستیکی، چینی یا چوبی است، خودداری کنید. علاوه بر این، هیچ یک از کارد و چنگال خود را مستقیماً در معرض مواد شوینده ماشین ظرفشویی قرار ندهید زیرا این کار حتی به سخت ترین استیل آسیب می رساند.

حرف اخر

 

تلاش برای جلوگیری از زنگ زدن کارد و چنگال فولادی ضد زنگ می تواند چالش برانگیز باشد، اما اگر نکات ساده ای را که در اینجا ارائه کرده ایم دنبال کنید، باید خوب باشید. به یاد داشته باشید که فولاد ضد زنگ عدم وجود لکه را تضمین نمی کند، اما به طور چشمگیری مقاومت در برابر لکه ها را افزایش می دهد. این کمی تصور اشتباه و یک تاکتیک تبلیغاتی بازاریابی غلط است، اما زمانی که حقیقت واقعی را می‌دانید کار سختی نیست.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش