از درب اصلی لباسشویی آب نشت می کند ،راههای تشخیص نشتی اب در لباسشویی

از درب اصلی لباسشویی آب نشت می کند

از  درب اصلی لباسشویی آب نشت می کند

 

توجه : لطفاً از حوله یا پارچه تمیزکننده میکروفیبر در طول فرآیند استفاده کنید.

 

وجود جسم خارجی روی واشر درب یا شیشه درب را بررسی کنید.

 

● درب واشر را باز کنید (در اصلی / درب شستشو را اضافه کنید)
● از یک حوله مرطوب یا پارچه میکروفایبر استفاده کنید و واشر در و شیشه در را پاک کنید تا اجسام خارجی را جدا کنید.
بررسی کنید که آیا لباسی بین در و واشر گیر کرده است.
● لباس های شسته شده را کاملاً داخل ماشین لباسشویی قرار دهید تا لباس ها به در گیر نکنند.
● اگر لباس های شسته شده در درب گیر کنند، ممکن است به لباس های شسته شده یا ماشین لباسشویی آسیب برساند یا منجر به نشت آب شود.

 

 

نشتی های کوچک به سادگی با تعمیر و نگهداری ساده ترمیم می شوند. لطفاً این مراحل را دنبال کنید تا نحوه حل آن را بیاموزید.

درب اصلی / درب افزودن لباس شستشو را باز کنید.

از یک حوله مرطوب یا پارچه میکروفایبر استفاده کنید و واشر درب و شیشه در را پاک کنید تا اجسام خارجی را جدا کنید.

با استفاده از یک حوله مرطوب یا پارچه میکروفیبر، درب و واشر اضافه شستشو را تمیز کنید.

چرا ماشین لباسشویی من نشتی دارد؟

 

نشتی اب در ماشین لباسشویی چیزی است که همه از آن می ترسند. نشت ها همیشه قابل توجه نیستند و یافتن منبع همیشه آسان نیست. ممکن است آب در یک قسمت از ماشین لباسشویی ظاهر شود اما نشتی که باعث آن می شود می تواند در قسمت دیگری باشد.

ماشین‌های لباسشویی ماشین‌های بسیار پیچیده‌ای هستند و یافتن علت نشتی ممکن است مدتی طول بکشد و از طرف شما بررسی شود. اگر تصمیم دارید تعمیر لوازم خانگی خود را به یک متخصص بسپارید، تیم ما می تواند به شما کمک کند تا به سرعت مشکل را حل کنید و خدمات تعمیر همان روز یا روز بعد را به شما ارائه دهد.

با نشتی اب در ماشین لباسشویی چه می کنید؟

 

اول از همه، آرامش خود را حفظ کنید و سعی کنید وحشت نکنید، بیشتر نشتی ها بسیار کوچک خواهند بود بنابراین با اسپری بزرگ آب مواجه نخواهید شد.

ثانیاً، ممکن است بتوانید خودتان نشت را تعمیر کنید تا بتوانید در وقت و هزینه تماس با یک تکنسین صرفه جویی کنید. بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید نگاهی بیندازیم که چگونه می توانید نشتی ها را در ماشین لباسشویی خود پیدا کرده و رفع کنید.

 

اول ایمنی

 

قبل از اینکه به جستجوی علت نشتی اب در ماشین لباسشویی بپردازید، مطمئن شوید که دستگاه شما از برق جدا شده است و به آن دسترسی کامل دارید. بیرون کشیدن ماشین لباسشویی شما ممکن است آزاردهنده باشد، اما کار پیش رو را بسیار آسان تر می کند.

دستگاه شما همچنین باید روی یک سطح صاف قرار گیرد و از بسته بودن شیرها مطمئن شوید. در حالی که نشتی ماشین لباسشویی می تواند کمی فریبنده باشد، به عنوان مثال، همیشه سوراخی در آن وجود ندارد، دستورالعمل های زیر به شما کمک می کند تا منابع نشتی خود را پیدا کنید.

اگر راهنمای ما را دنبال می کنید و هنوز نمی توانید منبع نشتی را پیدا کنید، بهترین گزینه تماس با یک تکنسین کمک تعمیر است.

آب از جلو یا پشت ماشین لباسشویی نشت می کند

 

اگر آب در اطراف جلو یا پشت ماشین لباسشویی شما جمع شده است، و باعث  نشتی اب در ماشین  لباسشویی شما شده است محتمل ترین علت مشکل در شیلنگ های تامین کننده است. ممکن است پیچ خوردگی یا سوراخی در آنها وجود داشته باشد یا ممکن است به درستی متصل نباشند.

اگر شیلنگ ها خیلی آسیب دیده باشند، باید تعویض شوند، اما اگر به تازگی پیچ خورده اند یا به درستی وصل نشده اند، تنظیم مجدد آنها سریع و آسان است.

 

زنگ زدگی داخل ماشین

 

مشاهده زنگ زدگی یا رسوبات معدنی در داخل ماشین لباسشویی  مطمئناً برای هر کسی نگران کننده است و میتواند دلیلی بر نشتی اب در ماشین لباسشویی باشد، خوشبختانه این مشکل تقریباً همیشه ناشی از شلنگ تخلیه دستگاه شما است. اگر شیلنگ به درستی وصل نشده باشد یا مسدود شده باشد، زنگ زدگی و رسوبات معدنی یک مشکل رایج است. تمیز کردن شلنگ به اندازه کافی ساده است و مطمئن شوید که گیره ها آن را محکم در جای خود نگه داشته اند.

نشتی از درب

 

اگر درب ماشین لباسشویی به نحوی آسیب دیده باشد، آب می تواند به راحتی از آن نشت کند، بنابراین درب را به دقت بررسی کنید. اگر نمی توانید هیچ شکاف یا سوراخی را تشخیص دهید، مشکل می تواند از مهر و موم درب ها باشد، اگر کثیفی یا کثیفی در اطراف در جمع شده باشد، به طور کامل بسته نمی شود بنابراین آب از آن عبور می کند.

بنابراین، مطمئن شوید که مهر و موم اطراف در به طور مرتب تمیز می شود، لباس های کوچک و پف و مو نیز می توانند در اطراف براکت های درب گیر کنند. نشتی در نیز می تواند اتفاق بیفتد اگر دستگاه روی زمین هموار نباشد و اگر آب نشتی از آن صابون باشد، ممکن است به این دلیل باشد که مواد شوینده زیادی اضافه کرده اید.

نشتی در اطراف لاستیک دور درب ماشین لباسشویی

 

دانه های آب یا نشت چکه در اطراف لاستیک ماشین لباسشویی شما یک مشکل رایج است و متأسفانه، معمولاً نشانه افزایش سن است. در حالی که لاستیک  را می توان تعمیرکرد، معمولاً فقط یک تعمیر موقت است و مانع جلوگیری دائمی از نشتی اب در ماشین لباسشویی  شما شود

نشتی اب در ماشین لباسشویی از قسمت زیر

 

آب زیر دستگاه شما می تواند چندین منبع داشته باشد، آب اغلب در هنگام نشتی در کف دستگاه شما جمع می شود. با این حال، شایع ترین علت نشتی اب در لباسشویی  احتمالاً شلنگ تخلیه در عقب دستگاه خواهد بود. ممکن است مسدود، آسیب دیده یا قطع شده باشد، بنابراین آن را به دقت بررسی کنید. در پست وبلاگ جداگانه ما می توانید در مورد مقابله با مشکلات زهکشی اطلاعات بیشتری کسب کنید.

نشت در جلوی دستگاه

 

شایع ترین علت نشتی اب در ماشین  لباسشویی مشکلات پمپ آب است که باعث نشتی اب از لباسشویی میگردد. معمولاً به دلیل تخریب مهر و موم است، بسته به میزان آسیبی که ممکن است برای دریافت پمپ جایگزین نیاز داشته باشید یا تکنسین ماشین لباسشویی بتواند آن را تعمیر کند.

سرریز بعد از یک چرخه شستشو

 

انشتی اب از ماشین لباسشویی در مورد این یکی به راحتی قابل مشاهده است، اگر بعد از یک چرخه کامل، مقدار زیادی آب کف از ماشین لباسشویی خارج می شود، احتمالاً به دلیل استفاده بیش از حد از مواد شوینده است. انجام این کار بسیار ساده‌تر از آن چیزی است که فکر می‌کنید، بنابراین حتماً دستورالعمل‌های روی دستگاه خود را دنبال کنید تا مطمئن شوید که فقط از مقدار توصیه شده پودر استفاده می‌کنید.

لطفاً به یاد داشته باشید که تعمیر وسایل برقی بدون دانش و مهارت حرفه ای می تواند بسیار خطرناک باشد و هرگز نباید بدون داشتن آموزش حرفه ای اقدام به تعمیر لوازم برقی خراب کنید. لطفا برای راهنمایی با تکنسین های آموزش دیده ما در تعمیر ماشین لباسشویی تماس بگیرید. جهت ارتباط با تعمیرگاه با شماره الی 02165513334--36 تماس حاصل فرمایید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش