دلایل صدای زیاد در ماشین لباسشویی آبسال ،راهکارهای رفع صدای لباسشویی

دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی آبسال

دلایل صدای زیاد در ماشین لباسشویی آبسال


 

دلایل صدای زیاد ماشین لباسشویی آبسال می‌تواند به مسائل مختلفی، از یک مشکل کوچک تا بزرگ گرفته مربوط باشد.
اغلب این صدا ها میتواند از شل بودن لرزه گیر و یا خرابی کمک های دستگاه باشد که به غلط اغلب خرابی بلبرینگ و صرف هزینه اضافی و بالایی را برای مشتری به همراه دارد.
اما شما با دانستن علت صدای لباسشویی آبسال می‌توانید به راحتی آن را مرتفع ساخته و یا حداقل از یک کارشناس بخواهید که این مشکل را رفع نماید.
نمایندگی مجاز لباسشویی آبسال در اندیشه وشهریار
و با تماس مستقیم با دفتر با تکنسین های ما مشاوره کنید تا حدالمکان از مراجعه غیر ضروری خودداری شود 


علت صدای زیاد ماشین لباسشویی های آبسال

 

ممکن است علت سر و صدای زیاد ماشین لباسشویی آبسال به سادگی این که یک جسم خارجی درپمپ ماشین لباسشویی ابسال اگیر کرده، نباشد.
نمایندگی مجاز لباسشویی آبسال در اندیشه وشهریار آماده خدمت رسانی میباشد
و یا قطعه موجود بین سبد شستشو و دیگ ماشین لباسشویی آبسال و یا هر لباسشویی دیگری در جایی قرار نگرفته باشد که بتون به راحتی ان را خارج کرد .
 این سروصدای زیاد لباسشویی شما برای آگاهی شما از وجود نقص فنی در لباسشویی آبسال شما باشد. در این مقاله ما قصد داریم از علت صدای زیاد ماشین لباسشویی آبسال و پاکشوما و هر دستگاه دیگری بیشتر صحبت کنیم تا در صورت شنیدن صدای زیاد و غیر طبیعی از ماشین لباسشویی به آن توجه کنید و علت آن را برطرف کنید.


صدای خرخر کردن و عدم تخلیه اب براحتی در ماشین لباسشویی ابسال

 

اگر ماشین لباسشویی آبسال شما صدای خرخر و صدای غیر طبیعی داد می‌تواند نشان‌دهنده این باشد که راه لوله تخلیه و یا پمپ تخلیه لباسشویی ابسال شما تا حدودی اما نه به‌طور کامل توسط چیزی مسدود شده است . این گرفتگی را باید قبل از اینکه به یک مشکل دردسرساز تبدیل شود و باعث گرفتگی کامل لوله شود، برطرف کنید.
میتوانید برای رفع عیب ،به طور رایگان با مشاورین ما تماس بگیرید



 نمایندگی مجاز لباسشویی آبسال در اندیشه

صدای تق تق در ماشین لباسشویی آبسال

 

اگر شما از ماشین لباسشویی آبسال خود صدای تق تق  مانند شدیدی  می‌شنوید، این صدا ناشی از آن است که ممکن است در فیلتر تخلیه یا لاستیک دور درب لباسشویی جسم خارجی گیر کرده باشد. ممکن است سکه، کلید، سنجاق یا چیزهای دیگری را در جیب شلوارتان گذاشته باشید و هنگامی که لباس ها را در ماشین لباسشویی ابسال امی اندازید، فراموش کرده باشید آن را خارج کنید. شیلنگ تخلیه و واشر درب لباسشویی ابسال را بررسی کنید و اگر جسم خارجی وجود دارد آن را خارج کنید.
توصیه میشود قبل از قرار دادن لباس  ها مخصوصا شلوار ،جیب انها را وارسی کرده و سپس در لباسشویی قرار دهید .
پرده و لباسهایی که قطعات تزیینی دارند هم میتوانند باعث صدای تق تق در لباسشویی ابسال شده که تکرار ان میتواند منجر به خرابی پمپ دستگاه شود .


با خیال اسوده با ما تماس بگیرید

کیفیت خدمات

تضمین سرویس های انجام شده
 

نمایندگی مجاز لباسشویی ابسال در اندیشه



 

یکی دیگر از علتهای صدای تق تق مخصوصا در هنگام خشک کردن میتواند شل بودن و خارج شدن لرزه گیر های لباسشویی ابسال باشد که میتوان با کمی حوصله انرا در جای خود قرار داد .
برای رفع عیب با مشاورین ما در نمایندگی مجاز لباسشویی ابسال در اندیشه وشهریار تماس بگیرید 


صدای وز وز درماشین لباسشویی آبسال

 

اگر ماشین  لباسشویی ابسال شما صدای وز وز یا  می دهد، ممکن است که این اشکال در اثر نوع موتور بکار رفته در دستگاه شما باشد .موتور های زغالی به علت بکار رفتن زغال و درگیر بودن ان با کلکتور موتور دارای این صدا هستند که متناسب با دور موتور و حجم ان این صدا شدید تر میشود.
جای نگرانی نیست و این مورد در اغلب دستگاهها که از موتور های انیورسال استفاده میکنند وجود دارد 
برای رفع عیب با مشاورین ما در نمایندگی مجاز لباسشویی ابسال در اندیشه وشهریار تماس بگیرید 


صدای جیر جیر ماشین لباسشویی ابسال

 

برخی از افراد از اینکه ماشین لباسشویی ابسال آنها صدای جیر جیر می دهد گلایه دارند.
ممکن است علت صدای جیر جیر ماشین لباسشویی ابسال شما به سادگی برطرف شود و غلت ان خشک بودن تسمه لباسشویی بوده که با کشیدن صابون به داخل تسمه ،این صدا رفع گردد.
و یا ممکن است از طرفی دیگر علت صدای جیر جیر لباسشویی، وجود مشکل فنی در دستگاه شما باشد.  کمک فنرهای لباسشویی ابسال، بلبرینگ ابسال، موتور، کوپلینگ موتور، پمپ تخلیه، دریچه یا شیر ورودی آب و خرابی لاستیک دور درب لباسشویی ابسال شما نیز می تواند علت شنیدن صدای جیر جیر از ماشین لباسشویی شما باشد.

برای رفع عیب با مشاورین ما در نمایندگی مجاز لباسشویی ابسال در اندیشه وشهریار تماس بگیرید 


علت صدای زیاد ماشین لباسشویی ابسال هنگام آبکشی

 

تخصص کافی+قطعات باکیفیت شرکتی+قیمت مناسب=ایمن سرویس

 

 

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش