چگونه صدای ماشین ظرفشویی خود را کاهش دهیم؟صدای زیاد ماشین ظرفشویی

چگونه صدای ماشین ظرفشویی خود را کاهش دهیم؟

چگونه صدای ماشین ظرفشویی خود را کاهش دهیم؟

اگر ماشین ظرفشویی پر سر و صدا دارید، می تواند دردسر واقعی باشد. این می تواند مانع از اوقات فراغت شما شود، مکالمات را مختل کند و سردرد بزرگی باشد. در حالی که بسیاری از مدل‌های جدید دارای عایق صدا هستند، اما همه سر و صدا را از بین نمی‌برند. علاوه بر این، برخی از قسمت های ماشین ظرفشویی و همچنین مدل های قدیمی تر، اصلا عایق صدا نیستند.

خوشبختانه، عایق بندی قسمت های مختلف دستگاه و نواحی اطراف آن برای کاهش سر و صدا کار سختی نیست. ما در imenservice اغلب به عایق‌بندی این موارد کمک می‌کنیم، اما اگر دستی بر اتش داریدو قادر به انجام این کار دارید، می‌توانید خودتان این کار را انجام دهید. در اینجا برخی از آنچه شما نیاز خواهید داشت آورده شده است.

پیچ گوشتی سر فیلیپس مناسب.
نوار اندازه گیری
تشک (ضد صدا)
یک چاقوی کاربردی
یک چسب - هر برند خانگی این کار را انجام می دهد
یک نوار قالب گیری چوبی
یک اره کوچک دستی
سبدهای ماشین ظرفشویی

روش
بنابراین، یک روش برای این وجود دارد و ما در مورد آن صحبت خواهیم کرد.

کاری که می خواهید انجام دهید این است که ماشین ظرفشویی را باز کنید و با استفاده از پیچ گوشتی تمام پیچ هایی را که در امتداد لبه در پیدا می کنید بردارید و آنها را بردارید.

کار بعدی که می خواهید انجام دهید این است که در را ببندید، پانل جلویی را بردارید، و در صورت عدم اتصال درب، طول، عمق و عرض پانل جلویی را اندازه بگیرید.

سپس مقداری از مواد جذب کننده صدا را بردارید و آن را با عمق پانل جلویی مطابقت دهید. مواد را با یک چاقوی کاربردی برش دهید تا به درستی اندازه گیری شود تا جا بیفتد، و سپس آن را داخل پانل قرار دهید و در را جایگزین کنید. در را با پیچ ها در جای خود محکم کنید، و شما آماده هستید.
 

چگونه صدای ماشین ظرفشویی خود را کاهش دهیم؟

مراحل پایانی
کاری که بعداً می خواهید انجام دهید این است که ماشین ظرفشویی را بردارید و کمی آن را از دیوار دور کنید. دو نوار از مواد عایق صدا بردارید که به بلندی ماشین لباسشویی شما و عرض آن حدود دو اینچ است.

آنها را در قسمت پشت بچسبانید، یک قطعه دیگر را به اندازه کل ماشین ظرفشویی ببرید و سپس آن را به لبه افقی کل دستگاه بچسبانید. سپس کل دستگاه را به دیوار فشار دهید تا از ضربه زدن جلوگیری شود.

کاری که بعداً می خواهید انجام دهید این است که فاصله بین ماشین ظرفشویی و کابینت یا پیشخوان را اندازه گیری کنید. یک نوار چوب بردارید و آن را با اره دستی برش دهید تا در طول شکاف قرار گیرد.

در مرحله بعد، یک قطعه از مواد عایق صدا را برش دهید و آن را با نوار مطابقت دهید، سپس آن را به هم بچسبانید. نوار را فشار دهید تا بین ماشین ظرفشویی و پیشخوان قرار گیرد و این کار باعث مسدود شدن صدا می شود.

حرف اخر
بنابراین، همانطور که می توانید بگویید، زمانی که ماشین ظرفشویی سر و صدای زیادی ایجاد می کند، عایق صدا آسان است. شما می‌توانید بخش اعظم این کار را خودتان انجام دهید، که اگر سعی می‌کنید بهترین نتایج را بدون نیاز به درگیر کردن یک متخصص داشته باشید، واقعاً مفید است. بدیهی است، ما خوشحالیم که اگر می خواهید آن تماس حرفه ای را داشته باشید، کمک می کنیم، اما در غیر این صورت، از انجام آن برای خودتان لذت ببرید.​​​​​​​

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش