چرا قرص ماشین ظرفشویی حل نمی شود؟علت باز نشدن قرص در ماشین ظرفشویی

چرا قرص ماشین ظرفشویی حل نمی شود؟

دلایل زیادی وجود دارد که چرا یک قرص ماشین ظرفشویی ممکن است به درستی حل نشود. وقتی صحبت از قرص های ماشین ظرفشویی می شود، مهم است که بدانیم آنها برای فرآیند تمیز کردن حیاتی هستند، اما اگر به طور کامل حل نشوند، مفید نیستند.
 

ما قصد داریم نگاهی به این موضوع بیندازیم که چرا تبلت ماشین ظرفشویی ممکن است حل نشود، چگونه می توانید مشکل را حل کنید، و همچنین از این فرصت استفاده می کنیم تا به شما یادآوری کنیم که اگر مشکل تبلت ماشین ظرفشویی نیست،این مطلب می تواند به شما کمک کند تا بفهمید مشکل چیست.

درب جا قرصی مسدود شده

اولین دلیلی که ممکن است با قرص ماشین ظرفشویی مشکل داشته باشید این است که درب جا قرصی آن مسدود شده است. نحوه عملکرد تبلت ماشین ظرفشویی شما به این صورت است که در یک نقطه مشخص از چرخه شستشو، سینی به طور خودکار باز می شود و مواد شوینده را در ماشین ظرفشویی رها می کند. با این حال، اگر به هر دلیلی آن ناحیه مسدود شده باشد و آن دریچه باز نشود، تبلت شما استفاده نخواهد شد.

بازوهای اسپری شکسته

بازوی اسپری در ماشین ظرفشویی شما برای حفظ توزیع آب حیاتی است. اگر این دستگاه آسیب دیده باشد، ممکن است متوجه شوید که قرص ماشین ظرفشویی در صورت نیاز حل نمی شود. شما باید به دنبال نشانه های واضح آسیب باشید، زیرا می توانید آنها را تشخیص دهید، اما به طور کلی، اگر بازوهای اسپری خیلی قدیمی و فرسوده هستند، فقط باید آنها را تعویض کنید.

فشار ضعیف آب

بدون فشار آب کافی، نادیده گرفته شدن یا نادیده گرفتن بخش هایی از چرخه می تواند بسیار رایج باشد. زمانی که این اتفاق می‌افتد، یک آزاردهنده واقعی است و بدیهی است که می‌خواهید برای اصلاح آن اقداماتی انجام دهید. فشار ضعیف آب می تواند یکی از دلایلی باشد که ممکن است نتوانید هر بار قرص ماشین ظرفشویی خود را حل کنید.

دمای آب پایین تر

دمای پایین‌تر آب می‌تواند سردرد بزرگی برای مقابله با آن باشد، به همین دلیل است که باید مطمئن شوید که مراقب آن هستید. اگر آب به اندازه کافی گرم نباشد، قرص به طور کامل حل نمی‌شود، بنابراین مطمئن شوید که برای بررسی دما وقت بگذارید. ممکن است مشکلی با المنت گرمایشی وجود داشته باشد، اما این واقعاً مشکلی است که یک متخصص می‌تواند آن را تشخیص داده و برای شما تعمیر کند.


بنابراین، در نهایت، همه چیز این است که ماشین ظرفشویی خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که تا حدی به کار خود ادامه می دهد. شما می خواهید مطمئن شوید که بر کسب بهترین نتایج تمرکز می کنید، و اگرچه این می تواند مشکل باشد، اما در دراز مدت ارزش آن را دارد. به هر حال، قرص ماشین ظرفشویی یک جزء بسیار حیاتی از کل چیز است، بنابراین اگر به سرعت حل نشود، ممکن است مشکلی روی دستان خود داشته باشید که حل آن دشوار است.




در صورت شک، با یک متخصص مشورت کنید تا مشکلات مربوط به فشار یا شکستگی

قطعات خارج از بازوهای اسپری را حل کنید. برای صحبت با یکی از کارشناسان ما، لطفا با

شماره تلفن 02165513334 تماس بگیرید.

علت باز نشدن قرص در ماشین ظرفشویی

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش