بهترین قرص های ماشین ظرفشویی امتحان و آزمایش شده، و ایده ال مصرف دنیا

 

 

بهترین قرص های ماشین ظرفشویی امتحان و آزمایش شده، و ایده ال مصرف دنیا

قرص‌های ماشین ظرف‌شویی که یک محصول اصلی خانگی هستند، در تمیز کردن ظروف و ظروف شیشه‌ای کار سنگینی را انجام می‌دهند.

اما اگر ماشین ظرفشویی را باز کردید و متوجه شدید که روی ظروف شما باقی مانده است، به این معنی که باید آنها را با دست بشویید یا آنها را برای چرخه دیگری بگذارید، وقت آن رسیده است که برندها را عوض کنید.

برای یافتن قرص‌های ماشین ظرفشویی که مطمئناً ظروف شما را درخشان می‌کنند (مهم نیست در منوی شام شما چه چیزی باشد!)، موسسه Good Housekeeping 18 قرص مختلف را مورد آزمایش قرار داد.

پس از عبور بیش از 108 بار کامل ظروف و ظروف شیشه ای لکه دار در ماشین ظرفشویی، بهترین خریدهای ما در اینجا آمده است:

نمونه‌قرص های رایج در فروشگاههای زنجیره ای
از آزمایشات ما، متوجه شدیم که تفاوت کمی بین قرص های ماشین ظرفشویی مارک و برند خود وجود دارد. در واقع، سه تا از چهار قرص ماشین ظرفشویی ما با بالاترین امتیاز متعلق به سوپرمارکت ها هستند، اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه در فروشگاه هفتگی خود هستید، نشان دادن تعویض با مارک های شخصی ارزشش را دارد.

برای بیشترین صرفه جویی، قرص ماشین ظرفشویی همه در یک pril را انتخاب کنید. این تبلت ها هر کدام فقط8000تومان  قیمت دارند (ارزان ترین آنها در جمع بندی ما) و همچنان کار فوق العاده ای دارند.
البته نوع برنامه و برند ظرفشویی نیز یکی از شاخص های انتخاب مواد شوینده میباشد 
یک پرسش؟
قدم دوم
اقلام مسطح باید در کنار یا پشت قرار گیرند. اگر در جلو باشند، می توانند مانع از پخش کننده مواد شوینده شوند. ماشین ظرفشویی های جدیدتر ممکن است به شما این امکان را بدهند که موقعیت قفسه بالایی را طوری تنظیم کنید که به راحتی در اندازه های نامناسب قرار گیرد.
قدم سوم
این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما قرص را به جای قرار دادن آن در دستگاه، در دیسپنسر(جا قرصی) قرار دهید. هنگامی که مواد شوینده در دستگاه قرار می گیرند، ممکن است خیلی سریع حل شوند و مقداری از قدرت پاک کنندگی خود را از دست بدهند.
قدم چهارم 
همچنین مراقبت از ماشین ظرفشویی باعث افزایش تمیزی ظروف شما می شود. قبل از اینکه فیلتر را بارگیری کنید، با جدا کردن بقایای مواد غذایی از بشقاب ها و کاسه ها، مسدود شدن فیلتر را متوقف کنید. توصیه می کنیم فیلتر را به طور مرتب تمیز کنید، به طور ایده آل بعد از هر بار استفاده، اما یک بار در هفته کافی است.
علاوه بر استفاده از قرص‌های ماشین ظرفشویی قابل اعتماد، اگر ظروف خود را بدون کثیفی ظاهر نمی‌کنند، چند قدم وجود دارد که می‌توانید برای بهبود تمیزی ظروف خود انجام دهید.
ماشین ظرفشویی خود را هر دو ماه یکبار تمیز کنید و مرتباً بازوهای اسپری را از نظر انسداد بررسی کنید.

در نهایت، اطمینان از پر شدن نمک ماشین ظرفشویی، ماشین را تمیز نگه می دارد.
مهم!!!
برای یافتن قرص های ماشین ظرفشویی با بهترین قدرت تمیز کنندگی، 3636 ظروف ظروف و ظروف شیشه ای را شستیم. هر کدام با غذاهایی که به سختی قابل حذف بودند از جمله زرده تخم مرغ، فرنی، اسفناج و رژ لب آغشته شدند. سپس ماشین ظرفشویی را در یک چرخه استاندارد اجرا کردیم و نتایج را قضاوت کردیم.

این در یک چرخه اقتصادی و در یک چرخه فشرده تکرار شد، و تمیز کردن اقلام دشوارتر مانند ظروف پیرکس آغشته به ماکارونی را به بار استاندارد ما اضافه کرد. هر یک از این تست ها در ماشین ظرفشویی دوم نیز برای اطمینان از سازگاری انجام شد.

در نهایت، هر ماده شوینده با توجه به عملکرد خود امتیاز داده شد، در حالی که ما اعتبار زیست محیطی را نیز در نظر گرفتیم، مانند اینکه آیا بسته بندی قابل بازیافت است یا خیر.

اینها مواردی هستند که از این به بعد استفاده خواهیم کرد:

بهترین قرص ماشین ظرفشویی
قرص ماشین ظرفشویی کوانتوم فینیش پاوربال
امتیاز: 96/100

تعداد قرص در بسته: 70 عددی

قیمت هرقرص: کمتر از 10000تومان

این تبلت ها در آزمایش، تمیزی فوق العاده ای را ارائه کردند. آنها در چرخه استاندارد ما نمره کامل گرفتند - ظروف شیشه ای ما درخشان و بدون ابر بودند - و فقط چند نمره در تنظیمات اقتصادی و فشرده کاهش دادند.

این به دلیل چند تکه فرنی سرسخت در صرفه جویی و مقداری سس ماکارونی ماندگار در ظرف پیرکس ما پس از یک چرخه فشرده بود. با این حال، آنها بدون شک تمیزترین نتایج را در بین تمام آزمایشات ارائه کردند.

 

قرص ماشین ظرفشویی Fairy Platinum Plus به صورت عمده، لیمو، 100 قرص
امتیاز: 88/100

تعداد قرص در بسته: 51 عدد

قیمت هر تبلت: 12000تومان

اگر حشره‌دار شما ظروف شیشه‌ای کدر است، دیگر نگاه نکنید. این قرص‌ها لیوان‌های شراب ما را براق و بدون کدر شدن قابل مشاهده باقی می‌گذارند، در حالی که نتایج رضایت‌بخشی را برای اکثر ظروف دیگر نیز به‌ویژه در چرخه‌های اقتصادی و استاندارد ایجاد می‌کنند. با این حال، لکه‌های فرنی، چای و سس ماکارونی در یک چرخه فشرده بیشتر چالش برانگیز بود.

مواد شوینده نام برده شده نمونه ای از دهها نمونه تولید شده از شرکتهای معتبری ست که محصولات انها به داخل ایران هم صادر و در بازار قابل دسترسی میباشد .
این نظر سنجی توسط مجله ژنو که یک تیم هماهنگ کننده و دقیق برای بررسی کیفیت مواد شوینده از لحاظ کارکرد و دوستدار طبیعت است گرداوری شده و میتوان از ان به عنوان یک مسئله غلمی ثابت شده استفاده نمود .
همانطور که دقت نمودید عر کدام از این قرص هادر مواردی بسیار خوب و در موارد دیگر با عملکرد ضغیف روبرو بودند که این امر نشانگر این است که مصرف کنده بنا به رژیم غذایی خود میتواند از این قرص ها استفاده نماید 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش