راههای تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی ، مراقبت های ویژه از لباسشویی

تمیز نگه داشتن لاستیک لباسشویی
راههای تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی
تمیز کردن لاستیک ماشین لباسشویی

شما انتظار دارید ماشین لباسشویی که شما در اختیار دارید سطح تمیزی لباس شما را ایجاد کند. وقتی این کار را نمی کند، مردم می خواهند بفهمند چرا. در موارد بسیار کمی، مشکل این است که اطراف ماشین لباسشویی، جزء لاستیکی، تمیز نیست. این یک اثر ضربه ای برای بقیه ماشین لباسشویی است.
IMENSERVICE

برای اینکه مطمئن شوید که بهترین تجربه را از ماشین لباسشویی خود به دست می آورید، ما قصد داریم به نکاتی برای تمیز کردن لاستیک لاستیک نگاهی بیندازیم.
مجموعه ما همچنین پشتیبانی شبانه روزی از انواع لوازم خانگی از جمله ماشین لباسشویی را فراهم می کند.
آنچه شما نیاز خواهید داشت
برای تمیز کردن موثر لاستیک ماشین لباسشویی، به سرکه سفید، بی کربنات نوشابه، یک حوله تمیز، پدهای پنبه ای، یک مسواک قدیمی که از استفاده از آن بدتان نمی آید، و مایع شوینده نیاز دارید.
جوش شیرین
اولین نکته ای که می توانیم برای تمیز کردن ماشین لباسشویی توصیه کنیم این است که از بی کربنات نوشابه استفاده کنید و آن را مستقیماً در ماشین لباسشویی قرار دهید و سپس ماشین را در چرخه 90 درجه بدون چیزی در آن روشن کنید. هنگامی که این کار را انجام دادید، از حوله و مقداری آب گرم برای تمیز کردن مناسب درزها استفاده کنید. مزیت اضافی انجام این کار این است که خود ماشین لباسشویی را نیز تمیز می کنید.
IMENSERVICE
سرکه سفید
روش محبوب دیگری که می توانید برای تمیز کردن ماشین لباسشویی استفاده کنید، روش سرکه سفید است.
اساساً کاری که باید انجام دهید این است که از سرکه سفید به همراه پد پنبه ای برای تمیز کردن اطراف درز ها و شیارها و از بین بردن هرگونه کثیفی و لکه استفاده کنید. پس از اتمام کار، قبل از شروع استفاده از لباس در دستگاه، ماشین لباسشویی را در حالت خالی قرار دهید تا آثار سرکه از بین برود.
نکات بهداشتی عمومی
وقتی صحبت از مراقبت موفقیت آمیز از ماشین لباسشویی شما می شود، قطعاً تعداد انگشت شماری از نکات و ترفندهای بهداشتی عمومی وجود دارد که می توانید برای بهترین نتیجه از آنها استفاده کنید. در اینجا کمی از آنچه باید بدانید آمده است:
حرف اخر
مراقبت از ماشین لباسشویی قطعاً می تواند یک تجربه دشوار باشد و باید به دقت در مورد آن فکر کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. بدیهی است که می‌خواهید مطمئن شوید که در آن مستقر شده‌اید و روی حفظ وضعیت دستگاه خود تا جایی که ممکن است تمرکز کنید. این سود سهام را به شکلی بزرگ و بلندمدت پرداخت خواهد کرد.
عدم نیاز به تعویض قطعه ماشین لباسشویی یا قرار گرفتن در معرض خطر مشکلات بزرگ برای کیف پول و زندگی روزمره شما مفید خواهد بود. خوشبختانه، تشخیص اکثر مسائل آسان است.
​​​​​​IMENSERVICE

نکته :
در قسمت تحتانی نوار دوردرب تمامی ماشین لباسشویی ها ،سوراخ هایی توسط شرکت تولید کننده تعبیه شده است که برای تخلیه کامل آب درون درز لاستیک طراحی گردیده .این منفذ ها بمرور توسط رسوبات ناشی از کثیفی لباس و یا پودر مسدود میگردد که میبایست آنها را توسط یک قطعه میله ای (نه تیز و برنده )باز کرد.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش