نحوه تمیز کردن فیلترهای ماشین لباسشویی

نحوه تمیز کردن فیلترهای ماشین لباسشویی .دوره های سرویس فیلتر لباسشویی .علت تخلیه نکردن لباسشویی

ماشین لباسشویی نیاز به تعمیر و نگهداری منظم دارد. در غیر این صورت، استفاده فعال در نهایت دستگاه را غیر قابل استفاده می کند. یکی از راه های افزایش عمر ماشین لباسشویی تمیز کردن منظم فیلترها است.
چندین پارامتر وجود دارد که با استفاده از آنها می توانید کثیف بودن فیلتر را تعیین کنید. این موارد عبارتند از: برخی از ویژگی ها کار نمی کنند. پر کردن و تخلیه مایع رخ نمی دهد. هنگام چرخش، شستشو متوقف می شود. دستگاه هنگام شستشو کار نمی کند.
اگر حداقل یکی از علائم بالا وجود داشته باشد، توصیه می شود که فاضلاب را تمیز کرده و فیلترها را پر کنید.
فیلتر پر شده چیست؟ این عنصر منحصر به فرد ماشین لباسشویی، آب ورودی به مخزن را فیلتر می کند. این جزئیات در همه دستگاه ها وجود ندارد، اما در اکثر دستگاه های مدرن وجود دارد.
طراحی فیلتر ورودی ساده است: یک توری کوچک که ذرات ریز زباله را به دام می اندازد. با گذشت زمان، لایه ای از پلاک روی فیلتر ظاهر می شود که از ورود آب جلوگیری می کند. بنابراین، ابتدا فیلتر را تمیز کنید.
فیلتر ماشین لباسشویی در قسمت پشتی قرار دارد. همچنین یک دریچه (آن منبع آب را تنظیم می کند) و یک شلنگ وجود دارد که آب از طریق آن ریخته می شود.
بیرون کشیدن فیلتر آسان است. برای این کار می توانید از انبردست یا انبردست استفاده کنید. اغلب، پس از برچیدن، می توانید لایه ای از خاک و زنگ زدگی را مشاهده کنید. در مرحله بعد، باید تمام پلاک ها را با دقت حذف کنید.
نکته اصلی این است که خود فیلتر را حفظ کنید. مسواک برای این منظور عالی است. نیازی به استفاده از مواد شوینده مختلف نیست. می توانید آن را زیر شیر آب یا در یک کاسه آب گرم تمیز کنید. پس از تمیز کردن، باید همه چیز را به جای خود برگردانید.
چگونه فیلتر تخلیه را پیدا و تمیز کنیم؟ قانون، دستگاه اغلب در جلوی ماشین لباسشویی، گوشه سمت راست پایین سمت چپ قرار دارد. در اکثر ماشین های لباسشویی با یک درب پلاستیکی کوچک بسته می شود. بدون مشکل برداشته می شود، زیرا روی چفت ثابت شده است.
پس از برداشتن درب، متوجه جزئیات کوچکی خواهید شد که شبیه چوب پنبه است. همون فیلتره اکثر فیلترها دارای یک بریدگی کوچک هستند. باید آن را با دو انگشت بگیرید، در جهت عقربه های ساعت بچرخانید و به سمت خود بکشید. در برخی از ماشین های لباسشویی لازم است تا زمانی که فیلتر باز شود چرخش شود. این اتفاق می افتد که با یک پیچ ثابت می شود. برای این کار به پیچ گوشتی نیاز دارید.
پس از بیرون کشیدن فیلتر، ممکن است مقداری آب به بیرون نشت کند. ترسناک نیست؛ اتفاق می افتد. توصیه می کنم از قبل یک ظرف کوچک یا اسفنج را جایگزین کنید تا آب کف را خیس نکند.
فرآیند تمیز کردن بسیار ساده است: باید سوراخ فیلتر را تمیز کنید و سپس خود دستگاه را بشویید. پس از عمل، فیلتر را دوباره وارد کنید.
در فرآیند تمیز کردن فیلترهای تخلیه و ورودی قابل دسترسی است. نکته اصلی این است که دستگاه ها را پیدا کرده و بیرون بکشید. همچنین مهم است که در طول عمل به مش آسیب نرسانید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش