6 نشانه که نیاز ماشین لباسشویی شما را به تعمیر نشان میدهد ،خرابی بلبرینگ ها ،صدای زیاد و نا متعارف ،نشتی اب ،بوی سوختگی ،لرزش زیاد .تخلیه نشدن آب .روشن نشدن دستگاه ،وجود لکه های روغنی روی لباس

چگونه متوجه می شوید که درام ماشین لباسشویی شما شکسته است؟
چگونه خرابی بلبرینگ ها را تشخیص می دهید؟
علائم بلبرینگ خراب و  زمان تعویض
صدای پنهان و خر خر:به راحتی قابل شناسایی و رایج ترین علامت خرابی بلبرینگ چرخ ها قابل شنیدن است. ...
جیغ زدن، غرغر کردن. ...
کلیک کردن بر روی صدا. ...
سبد به یک طرف می کشد. ...
لرزش دستگاه
در اینجا پنج علامت هشداری وجود دارد که باید به آنها توجه کنید و نشان می دهد که ممکن است زمان تعویض بلبرینگ قبل از وقوع خرابی فرا رسیده باشد.
نشت روغن روی لباس...
آلودگی پشت دستگاه (لکه های قهوه ای رنگ روی زمین. ...
لرزش بیش از حد داخل دستگاه. ...
سر و صدای بیش از حد از داخل. ...
افزایش دمای عملیاتی.
عیب های رایج در بلبرینگ ها چیست؟
اکثر خرابی بلبرینگ  ها به دلیل روغن کاری نامناسب رخ می دهد . در صورت استفاده از گریس نادرست، عدم استفاده از روان کننده کافی، یا اگر بلبرینگ در معرض دمای بیش از حد قرار گرفته باشد که باعث تحلیل رفتن گریس داخل بلبرینگ  شده است، خرابی روانکاری ممکن است رخ دهد. 
کیفیت ونامناسب به مشخصات بلبرینگ ها و عدم توجه به برند مناسب و قابلیت های بلبرینگ میتواند منجر به خرابی زود هنگام لباسشویی شما گردد
صدای بلبرینگ آسیب دیده چگونه است؟
صداهای کلاسیک یک بلبرینگ چرخ بد عبارتند از غوغای چرخه ای، جیغ و/یا صدای غرش . همچنین می توانید متوجه شوید که صدا به بلبرینگ چرخ ها مربوط می شود اگر متناسب با سرعت خودرو تغییر کند. صدا ممکن است با هر چرخش بدتر شود، یا ممکن است به طور لحظه ای ناپدید شود
دوام بلبرینگ ماشین لباسشویی چقدر است؟
به طور معمول، بلبرینگ های ماشین لباسشویی حدود 10 سال دوام می آورند، بنابراین با تعویض آنها، می توانید مطمئن باشید که یاتاقان های جدید تازه به این زودی فرسوده نمی شوند.
آیا ارزش تعویض بلبرینگ ماشین لباسشویی را دارد؟
سن ماشین لباسشویی خود را در نظر بگیرید. اگر دستگاه کاملاً نو است، باید موردی را ایجاد کرد که اگر بلبرینگ های درام قبلاً معیوب هستند، احتمالاً بهتر است آنها را تعویض کنید. اگر به جای آن بلبرینگ ها را عوض کنید، این دستگاه به مراتب بیشتر از مدل قبلی دوام می آورد.
در صورت شکستن بلبرینگ  باز هم می توانید از ماشین لباسشویی استفاده کنید؟
تنها یک پاسخ برای این سوال وجود دارد و آن قطعا خیر است . عواقب تلاش برای استفاده از ماشین لباسشویی پس از شکستن یکی از بلبرینگ های دستگاه می تواند فاجعه بار باشد!



 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش