چرا دکمه های ماشین لباسشویی گیر کرده اند.چرا لباسشویی من روشن نمیشه .دکمه ای لباسشویی عمل نمیکنه

می خواستید ماشین لباسشویی را روشن کنید، اما وقتی برنامه ای را انتخاب می کنید یا سعی می کنید آن را راه اندازی کنید، متوجه می شوید که دکمه های کنترل پنل گیر کرده اند. 
طبق آمار ، دکمه‌های پاور و استارت/استارت معمولاً از کار می‌افتند، زیرا این دکمه‌ها را بیشتر کاربران فشار می‌دهند.
وقتی خودتان بتوانید این کار را انجام دهید
گاهی اوقات این خود دکمه نیست که گیر می دهد، بلکه فشار دهنده آن است - یک چیز پلاستیکی در محفظه که کاربر با انگشت خود فشار می دهد. این می تواند به دلیل کثیفی در شیارهای پانل، به عنوان مثال، چربی از پوست دست اتفاق بیفتد. برای حل مشکل، باید شیار آلودگی را تمیز کنید. این را می توان با جدا کردن دستگاه انجام داد.
توجه کنید! اگر می ترسید خودتان برد و پنل را باز کنید - بهتر است با ما تماس بگیرید
نقص های احتمالی که نیاز به تعمیر دارند
دلایل زیادی برای چسبیدن دکمه ها وجود ندارد، اما ممکن است گیر کنند. با توجه به تجربه تکنسین های تعمیرات لوازم خانگی رامونا، خرابی های زیر منجر به آن می شود.
مسدود یا گرفتگی دکمه ها با خاک
در حین استفاده، کثیفی در سوکت دکمه ها، روی کنتاکت ها و روی خود فشار دهنده جمع می شود. اغلب تحت تأثیر دستگاه های نصب شده در آشپزخانه قرار می گیرد. اغلب چیزی چسبناک روی آنها ریخته می شود و/یا چربی حاصل از پخت و پز وجود دارد که باعث مسدود شدن کلیدها می شود.
آسیب مکانیکی به دکمه ها
در نتیجه ساییدگی و پارگی معمولی یا بی دقتی در کار کردن، دکمه های فشاری ممکن است بشکنند: وقتی آنها را فشار می دهید، تماس بسته نمی شود و دستگاه به هیچ وجه پاسخ نمی دهد.
کنتاکت های دکمه روی برد کنترل معیوب هستند
، احتمالاً به دلیل رطوبت یا سایش طبیعی پوسیده یا سوخته اند.
اگر دکمه های ماشین لباسشویی شما گیر کرده و استفاده از آن غیرممکن شده است، با کارشناسان ما تماس بگیرید. با ما تماس بگیرید یا خدمات خود را رزرو کنید.
تکنسین های تعمیر لوازم خانگی ایمن سرویس بیش از 10000 ماشین لباسشویی با برندهای مختلف و سال های ساخت را تعمیر کرده اند. ما می توانیم دستگاه شما را هم درست کنیم!
با ما تماس بگیرید
02165513336



 
یگانه گفت:
سلام متاسفانه ظرفشویی خونمون دکمش گیر کرده درست نمیشه میشه لطفا راهنمایی کنید
    با سلام گفت:
    اغلب چربی و ذرات گرد و غبار باعث فرو رفتن و گیر کردن دکمه های پنل لباسشویی میشه و گاها هم فشار زیاد .در مورد اول میشه با اسپری مقدار کمی اب ولرم به قسمت معیوب این مشکل رو بر طرف کرد و در مورد شکستن دکمه ها حتما باید قطعه پنل باز بشه و تعمیر و یا تعویض بشه.میتونید با دفتر ما تماس بگیرید و در صورت امکان اگر در محدوده فعالیت ما باشید برای انجام سرویس مزاحم خواهیم شد
    مدیریت گفت:
    متاسفانه گیر کردن دکمه ها اغلب به خاطر کثیف و چرب بودن محل نصب دستگاه رخ میده .باید توسط یک تعمیرکار مجرب پنل رو از روی دستگاه باز کنید و تمیز و مجدد نصب کنید .از اسپری کردن محلول های شستشو بروی پنل جدا خودداری کنید

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش