10 نکته سریع برای از بین بردن لکه از روی لباس های کودکان و مجلسی

10 نکته سریع برای از بین بردن لکه از روی لباس های کودکان و مجلسی

شما برای شام بیرون آمده اید و یک چنگال پوشیده از سس را روی لباس سفید خود می اندازید. بیرون بازی می کنید و متوجه می شوید که زانوهایتان پوشیده از لکه های چمن است . چند بوسه اضافی به عزیزت می‌دهی، اما روی یقه‌اش رژ لب مالیده میشه!!



ما زمان زیادی را با لباس های مورد علاقه خود می گذرانیم، غیرممکن است که هرگز و هرگز آنها را به هم نزنیم. شما هرگز لکه‌هایی را نمی‌بینید که می‌آیند، اما به نظر می‌رسد که آنها شما را هدف گرفته‌اند (مثل چربی که درست از ماهیتابه روی پیراهن شما می‌پرد!)



فرقی نمی‌کند تاپ مورد علاقه‌تان باشد، آن لباسی که بهترین دوستتان نمی‌داند که شما قرض گرفته‌اید، یا شورت جدید پسرتان، هنوز آهی از ناامیدی نکشید. آن لکه های به ظاهر غیرممکن - شراب قرمز، خون ، چای - وقتی از زاویه مناسب به آنها حمله کنید چندان سخت نیستند. ما 10 نکته و ترفند برای از بین بردن این لکه های ناخواسته از روی پارچه شما داریم.



مهم است که توجه داشته باشید که همه اصلاحات هر بار کار نمی کنند، بنابراین اگر یک هک خاص لکه ای را به طور کامل از بین نبرد، به طور کامل تسلیم نشوید. به تلاش خود ادامه دهید - این احتمال وجود دارد که در نهایت یک تاکتیک کارساز باشد. قانون اساسی دیگر از بین بردن لکه این است که هرگز و هرگز لباس را از طریق خشک کن گرم شده نکشید، مگر اینکه کاملاً مطمئن باشید که لکه پاک شده است. انجام این کار فقط باعث می شود که لکه جا بیفتد و در نتیجه به بخشی دائمی و آزاردهنده از زندگی شما تبدیل شود.



چی؟ باور نمی کنید که بتوانیم به شما کمک کنیم جوهر شلوار جین مورد علاقه تان را از بین ببرید؟ فقط باید روی جلو کلیک کنید و خودتان آن را ببینید. ما با حمله در محل شروع خواهیم کرد.




فهرست
برای رفع لکه ها از روی لباس روی لکه مورد نظر ضربه بزنید 


لکه های چمن



لکه های خون



لکه های یقه



لکه های رژ لب



لکه های چربی



لکه های روغنی



لکه جوهر



شراب قرمز



لکه های چای
 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش