سوالات متداول جاروبرقی (سؤالات متداول) و راهنمای خرید

سوالات متداول جاروبرقی (سؤالات متداول)
یک جاروبرقی خوب چقدر باید قدرت داشته باشد؟
یک جاروبرقی با موتور با ظرفیت بالا از 1300 تا 1800 وات، جاروبرقی قدرتمند و خوبی برای نیازهای نظافتی شما محسوب می شود.
وکیوم مکش قوی چیست؟
جاروهای دارای موتورهای قوی نیروی مکش بالایی دارند. به طور کلی، شما ممکن است ماشین هایی با قدرت موتور 1000 وات یا بیشتر را به عنوان یک خلاء مکش قوی در نظر بگیرید.
چه ظرفیتی برای جاروبرقی خانگی بهتر است؟
در اینجا، ظرفیت به میزان کثیفی می تواند در کیسه گرد و غبار جمع شود اشاره دارد. انتخاب بهترین ظرفیت در جاروبرقی شما بستگی به روال تمیز کردن شما، مقدار منطقه ای که در حال تمیز کردن هستید و نوع جاروبرقی که استفاده می کنید دارد. خوب، برای مصارف خانگی، بهترین ظرفیت جاروبرقی که باید در نظر گرفته شود، از 2 لیتر تا 10 لیتر است.
جاروبرقی های دستی ظرفیت سطل کوچک تری دارند، در حالی که ظرفیت جمع آوری گرد و غبار جاروبرقی های قوطی بالاتر است. حتی جاروبرقی های مرطوب و خشک دارای محفظه های خاکی بزرگتر و مجزا برای نگهداری زباله های مرطوب و خشک جداگانه هستند.
آیا جاروبرقی بهتر از جارو است؟
بله، اگر می خواهید همه کاره بودن و کارایی تمیز کردن را داشته باشید، یک جاروبرقی به مراتب بهتر از یک جارو معمولی است. با استفاده از جاروبرقی می‌توانید انواع مختلفی از کف‌ها، چه فرش‌ها و چه کف‌های چوبی، پرده‌ها، تشک‌ها، مبل‌ها و نیمکت‌ها و غیره را تمیز کنید. آنها همچنین قادر به حذف خاک و گرد و غبار عمیق، موهای انسان و حیوانات خانگی، تار عنکبوت از سقف و غیره هستند (با تعداد زیادی اتصالات مفید) که یک جارو معمولی قادر به انجام آن نیست.
اما جارو برای نیازهای جارو روزانه شما بهتر عمل می کند و برای استفاده بدون نیاز به برق بسیار سبک تر است. علاوه بر این، آنها بسیار مقرون به صرفه هستند.
چگونه برس جاروبرقی را تعویض کنیم؟
برس غلتکی روی جاروبرقی به راحتی از دستگاه خارج می شود و تعویض آن راحت تر است. از آنجایی که یک سر برس به بیرون می لغزد، فقط باید سر دیگر برس را از تسمه نگهدارنده آن بیرون بکشید تا برس به طور کامل از دستگاه جدا شود. به همین ترتیب، می توانید با فشار دادن آن به سمت تسمه نگهدارنده، آن را با یک برس غلتکی جدیدتر جایگزین کنید.
هنگام جاروبرقی چه اقدامات احتیاطی را باید رعایت کرد؟
استفاده مناسب از جاروبرقی با رعایت تمام نکات ایمنی، جاروبرقی را آسان تر و کاملاً ایمن تر می کند. هنگام کار با جاروبرقی باید احتیاط های زیر را رعایت کنید:
در صورت عدم استفاده، جارو برقی را از پریز برق جدا کنید.
هرگز یک سطح مرطوب را جاروبرقی نکشید مگر اینکه از جاروبرقی مرطوب و خشک خوب استفاده کنید. استفاده از جاروبرقی فقط خشک روی سطح مرطوب ممکن است به موتور آسیب برساند و کاربر را در معرض خطر برق گرفتگی قرار دهد.
هرگز جاروبرقی را از سیم آن نکشید. همچنین سیم جاروبرقی را از لبه ها و گوشه های تیز دور نگه دارید.
اجسام نوک تیز و همچنین مواد سمی و قابل اشتعال را از جاروبرقی خود پاک نکنید.
چگونه سطح صدای جاروبرقی را کاهش دهیم؟
جاروبرقی شما به دلایل مختلفی صدا ایجاد می کند: برای جلوگیری از سر و صدای دستگاه می توانید نکات زیر را دنبال کنید:
قوطی های پر از خاک یا کیسه های گرد و غبار ممکن است باعث ایجاد سر و صدا در جاروبرقی شما شود. با خالی کردنش مشکل حل میشه
فیلترهایی که کثیف هستند نیز می توانند به ایجاد یک جاروبرقی پر سر و صدا کمک کنند. تمیز کردن فیلترها به طور منظم و تعویض آن در صورت نیاز به خلوت‌تر کردن کار کمک می‌کند.
گاهی اوقات تسمه آسیب دیده یا شکسته نیز ممکن است دلیل صدا در جاروبرقی شما باشد. اگر چنین است، آن را جایگزین کنید.
یکی دیگر از دلایل بلندتر شدن ناگهانی جاروبرقی زمانی است که با اسباب‌بازی‌ها، سکه‌ها، موهای حیوانات خانگی و موارد دیگر مسدود می‌شود. اطمینان حاصل کنید که برای جلوگیری از سر و صدای دستگاه، چنین اجسامی را جاروبرقی نکشید.
در مورد مشکلات رایج جاروبرقی و نحوه رفع آنها بیشتر بخوانید؟
چگونه کیسه کاغذی جاروبرقی کیسه ای را عوض کنیم؟
برای تعویض کیسه کاغذی جاروبرقی کیسه ای مراحل داده شده را دنبال کنید.
جاروبرقی را از برق بکشید.
دکمه را فشار دهید تا محفظه کیف باز شود.
کیسه کاغذی را با احتیاط خارج کنید.
یک کیسه جدید وارد کنید و محفظه را ببندید.
آیا جاروبرقی ها با استفاده زیاد گرم می شوند و جرقه می زنند؟
هر وسیله برقی به دلیل استفاده بیش از حد یا گرم شدن بیش از حد ممکن است آتش بگیرد و جاروبرقی نیز از این قاعده مستثنی نیست. دلایل خطر آتش سوزی برای خلاء ممکن است گرم شدن بیش از حد، گرفتگی یا استفاده نادرست از فیلترها باشد. با این حال، اگر از دستگاه مطابق با توصیه سازنده استفاده شود، استفاده از آن کاملاً ایمن است.
چرا جاروبرقی بو می دهد؟
جاروبرقی ها به دلایل مختلفی بو می دهند. اگر محتویات بدبو مانند ضایعات حیوان خانگی یا ادرار، موهای حیوانات خانگی، غذای خشک شده و غیره را با جاروبرقی بکشید، ممکن است باعث ایجاد کپک و باکتری در داخل کیسه گرد و غبار یا فیلتر شود. و بنابراین، هنگامی که از جاروبرقی خود استفاده می کنید، این بو به هوا می رود و باعث ایجاد بوی بد می شود.
حتی گاهی اوقات سر غلتکی یا برس همزن گیر می کند و به همین دلیل اصطکاک می تواند تسمه جاروبرقی را بسوزاند و باعث ایجاد بوی نامطبوع از جاروبرقی شما شود.
چرا مکش جاروبرقی قطع می شود؟
دلایل مختلفی برای عدم مکش در وکیوم شما وجود دارد. ممکنه به خاطر پر شدن باشهن

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش