ماشین های لباسشویی چقدر عمر می کنند؟

 ماشین های لباسشویی چقدر عمر می کنند؟

مردم اغلب از ما می پرسند "ماشین های لباسشویی چقدر باید دوام بیاورند؟" بنابراین، برای پاسخ به این سوال و ایجاد آرامش خاطر، فکر کردیم شاید باید این موضوع را بررسی کنیم و یافته های خود را به اشتراک بگذاریم.

شما می شنوید که بسیاری از مردم می گویند که چیزها آنقدر خوب ساخته نشده اند که «دوباره تعمیر شوند».

در حالی که این دور از واقعیت نیست، مهم است که توجه داشته باشید که آنها همچنین هزینه بسیار بیشتری نسبت به این روزها داشتند.

برای اینکه بفهمیم ماشین لباسشویی چقدر باید دوام بیاورد، باید فرآیند مهندسی و تصمیم گیری را که تولیدکنندگان طی می کنند، درک کنیم.

ماشین لباسشویی چگونه تولید می شود؟
به‌طور سنتی، تولیدکنندگان بهترین ماشین‌های لباسشویی را که می‌توانستند ایجاد می‌کردند و سپس تعیین می‌کردند که چقدر آن را بفروشند.

اکنون، در دنیایی که مردم نسبت به میزان هزینه‌های خود آگاه‌تر هستند، تولیدکنندگان محصولات را مهندسی معکوس می‌کنند. آنها در حال بررسی میزان فروش یک ماشین لباسشویی هستند و سپس سعی می کنند از چه قطعاتی برای رسیدن به هدف قیمت فروش پایین تراستفاده کنند.

این تغییر رویکرد بر کیفیت ماشین‌های لباسشویی که از کارخانه‌ها بیرون می‌آیند، پیامد اساسی دارد. از آنجایی که اولویت پایین نگه داشتن هزینه هاست، 

این بدان معناست که در حالی که در گذشته قطعات باکیفیت‌تر در نظر گرفته می‌شد، اما اکنون به آنها توجهی نمی‌شود زیرا کل هزینه دستگاه را بالا می‌برد.

چه قطعاتی جایگزین قطعات ارزان تر می شوند؟

یکی از مثال‌های کامل این موضوع این است که برندهای ارزان قیمت ماشین‌های لباسشویی به استفاده از مجموعه‌های دیگ های یک پارچه  در لوازم خود روی آورده‌اند.

به همین دلیل، اگر بلبرینگ ماشین لباسشویی شما با مشکل مواجه شود، یک مهندس دیگر نمی تواند دیگ  را برای تعویض بلبرینگ  ها جدا کند. در عوض، دستگاه شما به یک مجموعه دیگ کاملاً جدید نیاز دارد، که گاهی ممکن است هزینه بیشتری نسبت به خود دستگاه داشته باشد!

ماشین لباسشویی های مدرن چقدر عمر می کنند؟
به دلیل این تغییر چشمگیر در کیفیت، ماشین‌های لباسشویی مدرن ارزان‌قیمت می‌توانند تا چند سال دوام بیاورند – و بسیاری از آن‌ها درست پس از مدت گارانتی خود را ترک می‌کنند.

هیچ تولیدکننده ای نمی خواهد محصولاتش برای همیشه دوام بیاورند، زیرا در این صورت از گردونه تولید خارج می شوند!

همه خواهان مشتریان مکرر هستند، اما همچنان باید بتوانیم انتظار دریافت چیزی را داشته باشیم که به اندازه کافی دوام داشته باشد تا احساس کنیم ارزش خوبی برای پول خود قائل هستیم .

بسیاری در صنعت نیز معتقدند که تولیدکنندگان قطعاتی را نصب می‌کنند که برای تعداد چرخه‌های مشخصی دوام می‌آورند. فرض کنید، آنها برای 1000 چرخه طراحی شده اند. دوام این دستگاه برای یک خانواده متوسط ​​با بچه، کمی بیش از دو سال طول می کشد.
 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش