شستن لباسهای شنا بعد از یک برنامه شنای عالی و یک مسافرت شگفت انگیز دریایی

شستن لباسهای شنا بعد از یک برنامه شنای عالی و یک مسافرت شگفت انگیز دریایی

امسال هم وقت آن است که چمدان های خود را باز کنید! و چگونه باید تمام لباس هایی که در تعطیلات استفاده می کردید را به بهترین نحو بشویید؟ بیایید ببینیم چگونه می توانیم پر استفاده ترین لباس ها و لوازم جانبی را در ساحل یا در کوه بشوییم بدون اینکه دیوانه شویم!
چگونه بعد از تعطیلات در ساحل لباس های خود را بشویید
پس از بازگشت از تعطیلات، اولین کاری که باید انجام دهید این است که تمام شن هایی را که به خانه آورده اید بردارید: پس از خالی کردن کیف خود، لباس های خود را بیرون از پنجره به اشتراک بگذارید و چمدان را تمیز کنید. لباس‌های تمیزی را که استفاده نکرده‌اید هوا دهید و آن‌ها را از لباس‌های کثیف جدا کنید. قبل از شستن آنها، دومی را بر اساس رنگ و نوع پارچه، طبق دستورالعمل روی برچسب تقسیم کنید.

بعد از شستن لباس ها با برنامه مناسب، یک چرخه جداگانه برای مایو انجام دهید. برای جلوگیری از خراب شدن آنها، ظریف ترین چرخه را انتخاب کنید و دما را روی 30 درجه یا سرد تنظیم کنید. به غیر از مایو، یکی دیگر از ملزومات تعطیلات ساحلی، حوله است. چگونه می توان حوله های ساحلی را در ماشین لباسشویی شست؟ هنگام بازگشت از تعطیلات به دلیل نمک همیشه کثیف و سفت شده اند و باید آنها را در آب ولرم و مواد شوینده ملایم خیس کنید. بعد از حدود 30 دقیقه، آنها را در ماشین لباسشویی با دمای 40 درجه و با استفاده از یک نرم کننده ملایم و یک عطر لباسشویی مانند Care+Protect's بشویید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش