چرا موتور ماشین لباسشویی شما می سوزد؟

یک موتور ماشین لباسشویی معمولی ساخته شده است تا طول عمر کل واحد را دوام بیاورد. با این حال، عواملی وجود دارند که می‌توانند زمان سوختن موتور را تسریع کنند، که باعث می‌شود شما نیاز به تعویض داشته باشید. برای جلوگیری از عبور از چندین موتور در طول عمر یک ماشین لباسشویی، باید بدانید که چه چیزی باعث این مشکل می شود.

ما نگاهی به دلایل رایج سوختن موتور ماشین لباسشویی خواهیم داشت. همچنین می‌خواهیم اشاره کنیم که مجموعه ما می‌تواند هر مشکلی را هنگام نگهداری و تعویض قطعات ماشین لباسشویی حل کند.

ایجاد کثیفی
جمع شدن کثیفی در دستگاه شما یکی از رایج ترین دلایلی است که باعث می شود با آن با مشکل مواجه شوید. به صراحت بگویم، اگر می‌خواهید موتورتان در شرایط خوبی باقی بماند، باید هر از چند گاهی این کثیفی را پاک کنید.

قطعا جابجایی کثیفی می تواند مهم باشد، زیرا در مدار جمع می شود و مشکلاتی ایجاد می کند. برای جلوگیری از بروز مشکل، باید هر چند ماه یک یا دو بار آلودگی را تمیز کنید.

بلبرینگ های فرسوده
اگر یاتاقان های ماشین لباسشویی شما فرسوده شده باشد، وزن قابل توجهی به موتور وارد می کند و در نتیجه سریعتر می سوزد. هر یک از یاتاقان‌های دستگاه شما می‌تواند مشکلی ایجاد کند، بنابراین مهم است که این موضوع را تصدیق کرده و مشکل را اصلاح کنید. با توجه به اینکه نمی‌توانید موتور را تعمیر کنید، رها کردن آن بسیار پرهزینه است.

بارگذاری بیش از حد ماشین

متأسفانه یکی از رایج ترین مشکلاتی که موتور ماشین لباسشویی با آن مواجه می شود، بارگذاری بیش از حد ماشین است. هر ماشین لباسشویی با توجه به وزن دارای ظرفیت تعیین شده ای است. هنگامی که از این وزن فراتر می‌روید، زیرا لباسشویی آب زیادی را حمل می‌کند، یا صرفاً مقدار زیادی لباسشویی در آن قرار می‌دهید، دستگاه برای مقابله با فشار افزایش یافته تلاش می‌کند.

از آنجا که فشار افزایش می یابد، موتور باید سخت تر کار کند. در نتیجه موتور سریعتر می سوزد، به این معنی که باید آن را تعویض کنید. دور زدن این مشکل نسبتاً آسانی است، زیرا فقط باید بارگذاری بیش از حد دستگاه را متوقف کنید. اگر به نظر می رسد ماشین لباسشویی در حال مشکل است، برنامه را برای مدت کوتاهی متوقف کنید تا کمی از شستشو خارج شود. باید تفاوت بزرگی ایجاد کند.

نتیجه نهایی

موتور ماشین لباسشویی یک تکه فناوری قدرتمند است که کل ماشین لباسشویی را قادر می سازد لباس شما را برای شما خشک کند. با این حال، ممکن است بیش از حد بارگذاری شود و آسیب ببیند که نیاز به تعویض دارد.

تعمیر و نگهداری اولیه ماشین لباسشویی مهم است، زیرا در غیر این صورت لزوماً از دستگاه خود مراقبت نمی کنید. ترکیب ماشین لباسشویی هنگام نگهداری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. اگر می خواهید مطمئن شوید که به بهترین نتایج دسترسی دارید، باید روی اطمینان از مراقبت از موتور ماشین لباسشویی خود تمرکز کنید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش