صرفه جویی در هزینه با لوازم یدکی لوازم خانگی

 لوازم خانگی ارزان نیستند و اگر ناگهان یکی از آنها خراب شد، برای خرید جایگزین به دنبال میلیونها تومان هستید. خوشبختانه، جایگزینی وجود دارد که می تواند تفاوت را در جیب شما ببیند.


ما به طور روزانه به لوازم خانگی خود متکی هستیم و اگر کلیدی مانند ماشین لباسشویی یا اجاق گاز کار نمی کند، زمان زیادی طول نمی کشد که ناامید شویم. از این گذشته، هیچ‌کس نمی‌خواهد لباس‌های کثیف‌شان روی هم انباشته شوند یا با تحویل‌دهنده‌ی غذای محلی مطابقت داشته باشند – بنابراین مرتب کردن آن معمولاً اولویت اصلی است.


خرید جایگزین ممکن است کار بدیهی به نظر برسد، اما احتمالاً گران ترین گزینه نیز خواهد بود. به علاوه، باید دستگاه قدیمی را دور بریزید. این تنها به مقدار زباله های الکتریکی که هر ساله در دنیا دور ریخته می شود اضافه می کند - که در حال حاضر برای پر کردن استادیوم بزرگ نظیر ازادی بیش از 5 بار کافی است!


در بیشتر موارد، جست‌وجو برای جایگزینی اجتناب‌ناپذیر نیست. بسیاری از ایرادات لوازم خانگی را می توان به راحتی توسط یک مهندس لوازم خانگی حرفه ای با کسری از هزینه برطرف کرد و برای کسانی از ما که کمی بیشتر آماده می شوند و به آنجا می روند، گزینه ایمن سرویس وجود دارد که اغلب هنوز هم ارزان تر است.


تعجب خواهید کرد که تعمیر برخی از ایرادات رایج دستگاه چقدر آسان است و به راحتی می توانید قطعات یدکی مورد نیاز را تهیه کنید. همچنین طیف گسترده‌ای از منابع مفید در وب وجود دارد که به شما کمک می‌کند عیب دستگاه خود را تشخیص دهید و به شما نشان می‌دهد که چگونه آن را برطرف کنید - برای شروع به وب‌سایت‌هایی مانند مرکز مشاوره ما  مراجعه کنید.


اولین نمایندگی مجاز ابسال ،پاکشوما و سپهرالکتریک در اندیشه و شهریار

هنگام خرید لوازم یدکی لوازم خانگی چند نکته را باید به خاطر بسپارید که می تواند اطمینان حاصل کند که قطعه مناسب را خریداری کرده و به شما کمک می کند بهترین معامله را داشته باشید.

اولاً، تولیدکنندگان لوازم خانگی صدها مدل مختلف لوازم خانگی را ارائه می‌دهند و اینها می‌توانند به تغییرات مختلفی از قطعات مشابه نیاز داشته باشند، بنابراین همیشه قبل از شروع جستجوی قطعات یدکی، شماره مدل دستگاه خود را یادداشت کنید – در اینجا یک راهنمای مفید برای تعیین شماره مدل شما وجود دارد.


ثانیاً، در برخی موارد ممکن است یک الگوی جایگزین برای قسمت سازنده وجود داشته باشد که اغلب ارزان‌تر است. یدکی الگو قطعه ای است که توسط شخص ثالث ساخته می شود و متناسب با برند یا مدل خاصی از دستگاه طراحی شده است. کیفیت قطعات الگو اغلب با کیفیت تولید کنندگان قابل مقایسه است و خرده فروشان بزرگتر قطعات یدکی مانند لباسشویی و ظرفشویی معمولاً قطعات اصلی و الگو را عرضه می کنند.

مهمتر از همه، مانند هر فعالیت ، ایمنی را در اولویت قرار دهید و در صورت شک با یک متخصص تماس بگیرید.

تنها نمایندگی مجاز ابسال در اندیشه 

تنها نمایندگی مجاز سپهرالکتریک در اندیشه 

تنها نمایندگی مجاز توشیبا در اندیشه 

اولین نمایندگی پاکشوما در اندیشه

با کد رسمی از شرکت 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش