5 وسیله و مکمل اصلی و لازم که باید در کنار لباسشویی خود داشته باشید

با توجه به اینکه زمستان در راه است، تمیز کردن و خشک کردن لباس‌ها ممکن است کار دشواری به نظر برسد. به خصوص با آب و هوا، زمستان مانع از آن می شود که بتوانید لباسشویی را آویزان کنید. در نتیجه، این احتمال وجود دارد که همراه با استفاده منظم از ماشین لباسشویی، به شدت به خشک کن خود برای کمک به نیازهای لباسشویی خود متکی باشید.

در حالی که ماشین لباسشویی و خشک کن شما به دو وسیله ای تبدیل می شوند که در طول ماه های زمستان به شدت به آنها تکیه خواهید کرد، تعدادی از ملزومات لباسشویی وجود دارد که باید روی آنها سرمایه گذاری کنید تا لباس های زمستانی خود را نسیم کنید.

از بین بردن لکه ها:
از لکه‌های جوهر و لوازم آرایش گرفته تا لکه‌های علف، گل و مواد غذایی، لباس‌های ما بسیار آسیب می‌بینند. خوشبختانه، مقابله با چنین لکه هایی نیازی به کار دشواری نیست، یا شامل محصولات مختلف لکه بری می شود.

در عوض، سعی کنید از مواد لکه بر موجود در بازار  استفاده کنید. موادی که به کمک ان میتوانید  بیش از 40 لکه از سخت ترین لکه ها را به سرعت و به راحتی از بین ببرید .

توقف اجرای رنگ ها:

وقتی صحبت از تمیز کردن لباس‌ها می‌شود، مهم است که لباس‌های رنگی را مانند لباس‌های سفید دور نگه دارید. در حالی که بسیاری از ما این کار را انجام می‌دهیم، هر از گاهی موارد رنگی عجیب و غریب می‌توانند به صورت مخفیانه در یک شستشوی سفید قرار بگیرند.

خوشبختانه، می‌توانید با افزودن ورق‌های جمع‌آوری رنگ و کثیفی به شستشو از پخش شدن رنگ‌ها جلوگیری کنید. ورقه ها در طول چرخه شستشو رنگ های شل را جذب می کنند و از پخش شدن رنگ ها و جذب شدن توسط پارچه های دیگر در شستشو جلوگیری می کنند - به سفیدتر ماندن سفیدی شما برای مدت طولانی تری کمک می کند!

انرژی را ذخیره کن:
شستن لباس‌هایتان در ماه‌های زمستان احتمالاً باعث افزایش اندکی قبض انرژی شما می‌شود، زیرا نه تنها از ماشین لباس‌شویی برای تمیز کردن لباس‌ها استفاده می‌شود، بلکه خشک‌کن نیز افزایش می‌یابد.

خوشبختانه، با وجود استفاده از ماشین لباسشویی و خشک کن، با استفاده از توپ های خشک کن کم مصرف هنگام خشک کردن لباس، می توان در مصرف انرژی صرفه جویی کرد.

توپ های خشک کن کم مصرف  نه تنها راهی طبیعی برای نرم کردن پارچه ها هستند، بلکه نیاز به نرم کننده یا ورق های خشک کن را از بین می برند. اما آنها همچنین برای بلند کردن و جدا کردن لباس‌ها طراحی شده‌اند که باعث می‌شود هوای گرم به طور موثرتری جریان یابد. با انجام این کار، توپ های خشک کن به فرآیند خشک کردن کمک می کنند و به کاهش زمان خشک شدن تا 25٪ کمک می کنند.

کیت انباشته:
اگر فضا در اتاق ابزار شما بسیار عالی است، اما نمی‌خواهید مزایای داشتن یک خشک کن جداگانه برای ماشین لباسشویی خود را از دست بدهید، با استفاده از لباس پهن کن چیدمان ماشین لباسشویی، یکی را روی هم قرار دهید. .

این وسیله ، که سریع و آسان نصب می شوند، امکان چیدن آسان و ایمن خشک کن روی ماشین لباسشویی را فراهم می کنند. علاوه بر آسان‌تر کردن چیدن ماشین لباسشویی روی ماشین لباسشویی، برخی از کیت‌های انباشته با قفسه‌ها و سبد هایی همراه هستند که به شما امکان می‌دهند لباس های خود را به راحتی در ماشین لباسشویی بارگیری و تخلیه کنید.

مواد شوینده و رسوب آهک را پاک کنید:
استفاده مداوم از ماشین لباسشویی شما در طول سال، احتمال مسدود شدن آن توسط رسوبات آهکی (اگر در منطقه آب سخت قرار دارید) و/یا مواد شوینده را افزایش می دهد، که به نوبه خود می تواند باعث ایجاد بوی نامطبوع شود.

با این حال، چنین مسائلی نیازی به ایجاد مانع در دستگاه شما ندارند، و می‌توان آنها را به راحتی برطرف کرد - با انجام یک شستشوی تعمیر و نگهداری هر ماه، که در آن باید از مواد پاک کننده رسوب آهک و مواد شوینده استفاده شود.

پاک کننده رسوب آهک و مواد شوینده به از بین بردن باکتری های ماشین لباسشویی شما کمک می کند و بوی کهنه را کاهش می دهد. پاک کننده همچنین هرگونه اثر رسوب آهک یا مواد شوینده را از قطعات داخلی، از جمله درام، دیوارها، لوله ها، پمپ ها، عناصر و کویل ها پاک می کند.

با استفاده منظم از چنین پاک کننده ای در شستشوی تعمیر و نگهداری دستگاه، به افزایش چشمگیر عمر دستگاه و در عین حال کاهش مصرف انرژی کمک می کنید.

استفاده از این ملزومات لباسشویی نه تنها به عملکرد بهینه ماشین لباسشویی و خشک کن شما برای سال های آینده کمک می کند. اما آنها همچنین در پول شما صرفه جویی می کنند و سفید پوستان را برای مدت طولانی تری سفیدتر نگه می دارند.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش