ایا از بوی بد ماشین لباسشویی خود خسته شده اید ؟

شما نیازی به ترس از ماشین لباسشویی کثیف ندارید

از ماشین لباسشویی کثیف نترسید ماشین لباسشویی بدبو یک اتفاق رایج برای بسیاری از ما است و عموماً به دلیل تجمع باکتری ها رخ می دهد. اما تمیز کردن منظم دستگاه می تواند به جلوگیری از چنین بوهایی کمک کند - و عملکرد ماشین لباسشویی شما را به حداکثر عملکرد خود حفظ کند.

وقتی صحبت از تمیز کردن ماشین لباسشویی به میان می آید، چند جزء وجود دارد که توصیه می کنیم به آنها توجه ویژه ای داشته باشید، زیرا در این قسمت ها آلودگی ها و باکتری ها بیشترین احتمال وجود دارد. این شامل:

کشوی صابون:

نگاهی سریع به کشوی صابون خود بیندازید. آیا یک لایه سیاه آن را پوشانده است یا در گوشه ای رسوب کرده است؟ این این لایه  باکتری است که به مرور زمان تجمع می یابد و در صورت عدم مراقبت بوی نامطبوعی به همراه خواهد داشت.

مقابله با چنین مشکلی دشوار نیست، و با خارج کردن روزانه محفظه جاپودری و تتمیز کردن ان  «نحوه برداشتن و تمیز کردن کشو صابون در ماشین لباسشویی» در عرض چند دقیقه انجام می‌شود.

فیلتر ماشین لباسشویی:

گرفتگی فیلتر در ماشین لباسشویی شما می تواند مشکلات زیادی را ایجاد کند، از جمله تخلیه نشدن دستگاه یا چرخیدن درام. از هر ده بار، 9 بار، تمیز کردن فیلتر ماشین لباسشویی  توصیه میگردد و  کار آسانی است.

با این حال، مواردی وجود دارد که به دلیل بیرون آمدن گیره های مو، خارج کردن فیلتر دشوار است. در چنین شرایطی، توصیه می‌کنیم .با یک مرکز معتبر تعمیرات ماشین لباسشویی تماس بگیرید 

مهر و موم درب:

مهر و موم درب ماشین لباسشویی شما نقش حیاتی در جلوگیری از نشتی دارد. با این حال، مانند کشوی صابون، در برابر کثیفی و باکتری ها حساس است که خطر ایجاد بوهای نامطبوع را افزایش می دهد.

تمیز کردن منظم درزگیر، استفاده از آب گرم و صابون و یک پارچه تمیز نه تنها به دور نگه داشتن باکتری ها و میکروب ها کمک می کند، بلکه این فرصت را برای شما فراهم می کند که یک بار آن را دوباره برگردانید و از سالم بودن آن اطمینان حاصل کنید.

هر گونه لکه در مهر و موم درب یا اگر در لمس سفت به نظر می رسد، نیاز به تعویض دارد. 

علاوه بر تمیز کردن قطعات ذکر شده در بالا، توصیه می کنیم هر دو ماه یکبار شستشوی تعمیر و نگهداری انجام دهید.

شستشوی تعمیر و نگهداری شامل قرار دادن ماشین لباسشویی در داغ ترین چرخه ممکن شستشو، زمانی که خالی است، و استفاده از مواد پاک کننده آهک و مواد شوینده جرمگیر است. انجام چنین شستشوی باکتری ها را از بین می برد و بوی کهنه را کاهش می دهد، در حالی که قسمت های داخلی دستگاه شما و همچنین درام را تمیز و ضدعفونی می کند و به کارآمدتر کارکرد آن کمک می کند.

با صرف زمان برای تمیز کردن این قطعات به طور منظم، می توانید بوی نامطبوع را از ماشین لباسشویی خود دور نگه دارید و آن را برای مدت طولانی تری در حد توان خود نگه دارید.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش