ماشین لباسشویی چطوری کار میکنه ؟

نحوه عملکرد ماشین لباسشویی

ماشین لباسشویی چگونه کار می کند؟
درک نحوه عملکرد ماشین لباسشویی به شما کمک می کند تا هر گونه عیب را تشخیص داده و آنها را برطرف کنید. و عملکردهای اصلی ماشین لباسشویی بدون توجه به مدل و مدلی که در زیر توضیح داده شده است، یکسان است.

مرحله 1: یک سوئیچ در قفل در به دستگاه می گوید که در را قفل کند و برنامه شروع به کار کند.

مرحله 2: با قفل شدن درب، اکثر ماشین‌ها تست خودآزمایی مدارهای موتور و بخاری را انجام می‌دهند. اگر مشکلی پیدا نشد، پنل کنترل به دریچه‌های آب اطلاع می‌دهد تا دستگاه را از طریق توزیع‌کننده مواد شوینده پر کنند که در طول مسیر مواد شوینده را جمع‌آوری می‌کند.

میزان پر شدن درام به برنامه انتخابی بستگی دارد.

مرحله 3: اگر سطح آب صحیح در طول زمان تعیین شده (معمولاً 2 دقیقه) تشخیص داده شود، دستگاه برنامه شستشو را شروع می کند. اولین فرآیند این است که لباس‌ها را در آب و مواد شوینده فرو کنید.

اگر شستشوی گرم شده انتخاب شده باشد، مدار گرمایش تا رسیدن به دمای مناسب روشن می شود. پس از این مرحله شستشو ادامه خواهد داشت.

مرحله 4: در پایان چرخه شستشو، مدار تخلیه فعال می شود و آب تخلیه می شود. هنگامی که آب تخلیه شد، اکثر ماشین‌ها قبل از انجام چرخه شستشو برای حذف مواد شوینده از بار، یک چرخش و چرخش سریع برای حذف آب کثیف باقی‌مانده انجام می‌دهند.

نکته: برخی از ماشین‌ها چرخه تخلیه و چرخش را قبل از انجام چرخه دوم (و گاهی سوم) آبکشی تکرار می‌کنند.

مرحله 5: پس از چرخه آبکشی، ماشین لباسشویی به آرامی شستشوی مرطوب را می چرخاند تا جایی که به طور یکنواخت در اطراف درام قرار می گیرد.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش