هفت نکته ای که باید در مورد لباسشویی ها بدانید

 



1. قبل از قرار دادن لباس ها در ماشین لباسشویی، لباس ها را آماده کنید
آیا لباس‌های خود را قبل از گذاشتن در ماشین لباسشویی آماده می‌کنید یا بلافاصله آن‌ها را داخل می‌اندازید؟ توصیه می‌شود قبل از قرار دادن لباس‌ها در ماشین لباسشویی، دکمه‌های پیراهن را باز کنید، زیپ‌ها را ببندید، جیب‌ها را چک کنید و بند‌ها را محکم کنید.

این کار برای جلوگیری از آسیب دیدن لباس های شما در حین شستشو است. به عنوان مثال، بستن دکمه های لباس می تواند نخ اطراف سوراخ دکمه ها را باز کند. اگر به درستی آنها را نبندید، پرز می تواند به قسمت یقه شورها بچسبد.



2. لکه های روی لباس را از قبل پاک کنید
بسیاری از مردم این سوال را می پرسند که "آیا می توان سفید کننده را در ماشین لباسشویی قرار داد تا لباس ها را سفید کند؟" پاسخ آن سوال مثبت است. می توانید سفید کننده را در ماشین لباسشویی قرار دهید تا لباس هایتان سفید شود.

 

با این حال، نمی توانید برای پاک کردن لکه از روی لباس، فقط به قرار دادن سفید کننده در ماشین لباسشویی تکیه کنید. اگر لباس‌های لکه‌دار در لباس‌شویی شما وجود دارد، توصیه می‌شود قبل از قرار دادن آن با لباس‌های دیگر، لکه‌ها را ابتدا با دست پاک کنید. هدف از برداشتن آنها از قبل، جلوگیری از لک شدن لباس های دیگر است.



3. لباسهای سبک  را از لباس های سنگین جدا کنید
برای کسانی که این سوال را می پرسند، "چه لباس هایی در ماشین لباسشویی با هم می آیند؟" داشتن موانع متعدد برای جدا کردن انواع مختلف لباس را در نظر بگیرید. شما می توانید لباس های خود را بر اساس جنس آنها دسته بندی کنید. پیراهن ها اغلب از مواد سبک ساخته می شوند. می توانید لباس هایی با همان جنس را با پیراهن های خود بچینید. آنها را از لباس های ساخته شده با مواد ضخیم تر مانند شلوار جین و کت جدا کنید.

با این کار می توانید از آسیب دیدن انواع نور جلوگیری کنید. به خاطر داشته باشید که شلوار جین و ژاکت باید مدت زمان بیشتری نسبت به پیراهن در خشک کن بمانند.



4. لباس ها را بر اساس رنگ جدا کنید

مطمئناً این ضرب المثل را شنیده اید که " کبوتر با کبوتر ،باز با باز" شما باید آن را جدی بگیرید تا از تبدیل پیراهن سفید مورد علاقه خود به پیراهن قرمز خودداری کنید.

لباس‌های تیره رنگ‌هایی دارند که می‌توانند به لباس‌های روشن‌تر نفوذ کنند. بنابراین زمانی که لباس های رنگ روشن شما را با لباس های تیره می شویید، امکان تغییر رنگ وجود دارد.



5. بیش از حد بارگذاری نکنید
یکی از سوالات متداول این است: چه مقدار لباس می توان در ماشین لباسشویی گذاشت؟ پاسخ بستگی به نوع ماشین لباسشویی شما دارد. سازندگان همیشه ظرفیت ماشین های خود را نشان می دهند. آن را به شدت دنبال کنید.

اطمینان حاصل کنید که لباس ها می توانند آزادانه در اطراف حرکت کنند تا کاملا تمیز شوند. به طور مشابه، برای جلوگیری از هدر رفتن آب و مواد شوینده، از قرار دادن بارهای بسیار کم در هر چرخه خودداری کنید.



6. پس از استفاده درب ماشین لباسشویی خود را باز بگذارید

7. ماشین لباسشویی خود را تمیز کنید
مطمئناً نکات زیادی درباره ماشین لباسشویی خوانده اید، اما یکی از مهم ترین نکاتی که باید در نظر داشته باشید تمیز کردن مرتب ماشین لباسشویی است. به هر حال، هدف اصلی ماشین های لباسشویی تمیز کردن لباس ها است، بنابراین آنها نیز باید تمیز بمانند.


نیاز به مشاوره رایگان دارید؟ 

با ما تماس بگیرید!!

 

02165513334

02165513336

09362504448

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش