بسته بندی لباسشویی برای حمل و نقل

پیچ های حمل و نقل لباسشویی

بسته بندی ماشین لباسشویی تمام اتوماتیک
نکته اصلی برای حمل و نقل ماشین لباسشویی ثابت کردن درام استیل یا سبد و دیگ آن است.در هنگام نصب دستگاه و راه اندازی ان پیچ های نگهدارنده و اصطلاحا دیاق حمل و نقل از دستگاه باز شده و به مشتری تحویل داده میشود .این پیچ ها در هنگام جابجایی منطقه ای بسیار حائز اهمیت بوده و حتما میبایست به محل مناسب خود بسته شوند .پس در حفظ و نگهداری ان کوشا باشید 
 دستگاه ماشین لباسشویی در وضعیت کارکرد عادی توسط دو یا سه فنر (بسته به مدل و برند دستگاه )و دو یا سه کمک از پایین مهار شده که وظیفه این قطعات بالانس کردن دستگاه و جلوگیری از تکان های شدید در حین شستشو به ویژه مرحله خشک شدن میباشد برای اینکه در زمان حمل و نقل درام استیل ثابت بماند و از تعادل خارج نشود، پیچ‌های مخصوص آن را در زمان اسباب کشی در پشت ماشین لباسشویی محکم ببندید. شلنگ های آب را نیز با چسب به بدنه ماشین لباسشویی خود بچسبانید و بعد برای بسته بندی آن نیز می‌توانید از بابل رپ‌ها استفاده کنید و دور تا دور آن را با پلاستیک‌های حباب‌دارو ضربه گیر بپوشانید و با چسب فیکس کنید تا در اثر ضربه آسیب نبیند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش