همه چیز در باره لباسشویی

  • وقتی ماشین های لباسشویی اتوماتیک پا به بازار گذاشتند با استقبال بی نظیر خانواده ها روبه رو شدند و در اندک زمانی، به صدر فهرست لوازم منزل راه یافتند.

     ماشین های قدیمی تر اغلب پر سر و صدا بودند و بعضا هنگام آبگیری لباس، راه پیمایی هم می کردند اما پیشرفت فناوری در بهبود وضعیت آن ها چنان موثر افتاد که حالا کنج آشپزخانه، انواع رخت و لباستان را می شویند و دم نمی زنند. شاید به نظر برسد شکل و شمایل لباسشویی های جدید آنقدر ها هم توفیری با قبل ندارد اما شرایط فنی و تنظیمات شست وشوی بسیاری از آن ها تغییر کرده است. این روز ها، ماشین های لباسشویی برای جذب مشتری توانمندی های مختلفی از خود نشان می دهند؛ یکی برنامه شست وشوی فوری لباس دارد، دیگری آپشن مخصوص شستن پرده و پتو.

  •  

    برای انتخاب مدل مناسب مصرف میتوانید با مشاورین ما تماس بگیرید

    این برند ادعا دارد با سیستم حباب ساز لباس ها را تمیزتر می شوید، آن برند می گوید شرایط شستن با دست را شبیه سازی کرده است.  ان یکی هم درآمده که با گاز ازن همه البسه را ضدعفونی می کند! حال دراین میان چه مقبول بیفته و چه در نظر بیاد، به خود مشتری برمی گرده اما هرگاه سخن از خرید به میان آید، «دخل و خرج» خودش را وسط میدان می رساند تا هرطور شده به خریدار کمک کند. از این رو، این هفته راهی بازار شده، قیمت پرسیده و سرش را دست کم در نیمی از ماشین های لباسشویی فرو برده است تا از زیر و بم شان خوب آگاه شود و به عرض خریداران برساند.

    موسسه خدمات فنی قهرمانی پیشرو در زمینه خدمات پس از فروش در اندیشه و شهریار
    محصول ایرانی یا برند خارجی؟

    این روز ها، تنوع ماشین های لباسشویی آنقدر زیاد شده که به واقع آدم می ماند کدام یک مناسب ترین انتخاب است. به خصوص آن که نام و نشان شان هم معرف درستی از ماهیت آن ها نیست. هرکجا که سر می زنم، به ندرت محصولی با نام تولیدکننده ایرانی به چشم می خورد. با این حال، نرخ خریدشان بین6 تا 20میلیون تومان درمی آید. در شهرک اندیشه و یا شهریار یک لباسشویی «آبسال» می بینم؛

    . فروشنده می گوید: «موتورش کار اسپانیاست. شکل و قیافه ندارد، ولی کیفیتش خوب است» از این برند در بخش های دیگر شهرک اندیشه  هم یافت می شود؛ با ظرفیت و البته قیمت های مختلف. در یکی از فروشگاه های این بازار، چند ماشین لباسشویی نقره ای رنگ نزدیک به سقف مغازه گذاشته اند. نام یکی شان پاکشوماست» است و پانزده میلیون   تومان قیمت دارد.

  •  

    در بین این دستگاهها مدلهایی نیز پیدا میشود که نام هایی دارند که تا به حال به گوشمان نخورده است 

    این دستگاه ها پس از تمام شدن مدت گارانتی مشکلات عدیده ای برای خریداران خودشان به وجود میاورند که نبود قطعه یدکی و تکنسین مجرب برای سرویس تنها یکی از انهاست .

    مسئول فروش می گوید «جنس بدی» نیست و بلافاصله اضافه می کند: «ولی اگر از این بهتر بخواهید مارک های دیگری نیز داریم که جنسشان بهتر است» بیش از 80 درصد انواع لباسشویی موجود در بازار، تولیدات به اصطلاح «مشترک» هستند. قطعات اصلی این محصولات از کشور مبداء که البته صاحب برند نیز است به کشور دیگری برای مونتاژ فرستاده می شود.

    نماینده فروش اسنوا  می گوید: «قطعات بیشتر محصولات بازار مشترک از کشور کره می آید و مونتاژ آن ها در چین، ایران و ترکیه انجام می شود. برند های سامسونگ، ال.جی، دوو و هیوندای در ایران، هایسنس و مدیا در چین و بکو در ترکیه مونتاژ می شوند» البته کشور کره تنها مبداء سازنده قطعات نیست. به گفته فروشندگان لوازم خانگی، ترکیه امتیاز مونتاژ برخی مدل های ماشین لباسشویی برند «بوش» آلمان را گرفته که محصولاتش به بازار ایران هم راه پیدا کرده اند و طبیعی است که از مدل های «اصل آلمان» ارزان ترند. همچنین، قطعات و موتور برند «کَندی» ایتالیایی است و عمدتا یا از چین وارد می شود یا ترکیه. قیمت عمده فروشی آن ازپانزده میلیون  تومان شروع می شود و به 17 میلیون می رسد. لباسشویی های ایندزیت نیز کار مشترک هلند و ترکیه هستند و بازه نرخشان بین 18 میلیون و 400 تا 20 میلیون و 600 هزار تومان است. یکی از مغازه دار های شهرک اندیشه ادعا می کند که این محصول پس از «بوش» ترکیه بهترین کار مشترک به حساب می آید.

  • در انتها باید خاطر نشان کرد که پیش از اهمیت دادن به شکل و ظاهر دستگاه میبایست به داشتن خدمات پس از فروش و نمایندگی مجاز فعال محصول در محل سکونت خود اهمیت بیشتری داد چرا که بعد از خرید  پشتیبانی محصول یکی از بالاترین الویت ها میبایست باشد 

  • برای مشاوره بهتر میتوانید با مشاورین و تکنسین های ما تماس بگیرید 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش